دسته بندی نشده

مروج تایسون فیوری در مورد انتقاد از مشتری: “آیا تایسون بخیه های ساختگی در چشمش زده است؟”

مروج تایسون فیوری در مورد انتقاد از مشتری: “آیا تایسون بخیه های ساختگی در چشمش زده است؟”

مروج تایسون فیوری در مورد انتقاد از مشتری: “آیا تایسون بخیه های ساختگی در چشمش زده است؟”

برخی معتقدند که تایسون فیوری به نحوی ترتیبی داده است که چشم راست خود را دچار بریدگی کند، زیرا او به دنبال راهی برای به تاخیر انداختن یا خروج از مبارزه خود با الکساندر اوسیک بود.

مبارزه برای قهرمانی بلامنازع سنگین وزن، که برای 17 فوریه در ریاض، عربستان سعودی برنامه ریزی شده بود، برگزار شد. به 18 می عقب انداخته شد در همان محل به دلیل آسیب دیدگی فیوری و تیم که روز جمعه این تعویق را اعلام کردند، گفتند که این بریدگی در جریان اسپارینگ رخ داده است.

واکنش فرانک وارن به نظرات درباره فیوری؟ آشغال.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مروج فیوری گفته است که مشتری او «مثل یک دیو» تمرین می‌کرده و آماده است تا با رقیب اصلی‌اش در بخش زرق و برق این ورزش مبارزه کند.

تایسون می خواهد [the fight]وارن، یکی از مروجین Fuy گفت. “بعضی از چیزهایی که منتشر شده اند، من هرگز چیزی شبیه به آن نشنیده ام. آیا تایسون در چشم خود بخیه های مصنوعی زده است؟ آنچه آنها می گویند افترا و رسوایی است.»

فیوری از ابتدای سال جاری در عربستان سعودی تمرین می کرد. وارن گفت که اکنون به خانه خود در مورکامب، انگلستان بازگشته است، جایی که زمان کوتاهی برای بهبودی خواهد داد.

وارن گفت: “او می خواهد با خانواده اش باشد.” او نمی تواند به این ترتیب به تمرینات ادامه دهد. او می تواند تیک بزند. او می‌تواند سوار دوچرخه شود و خوب بماند، اما وقتی برای مبارزه تمرین می‌کنید، برای رسیدن به بهترین بهترین خود، اوج خود تمرین می‌کنید.

اکنون او باید آرام شود و همه چیز را به حرکت درآورد تا خودش را آماده کند و مطمئن شود که در 18 می در بهترین حالت خود قرار دارد.

فیوری (34-0-1، 24 KO) در 28 اکتبر، زمانی که از یک ناک دان بلند شد تا یک پیروزی را به دست آورد، به طور شگفت‌انگیزی دشوار با فرانسیس نگانو، ستاره MMA می‌رود. نگانو اولین بازی حرفه ای خود را در بوکس انجام داد.

یوسیک (21-0، 14 KO) نیز در آخرین مبارزه خود، پیروزی حذفی در راند نهم مقابل دانیل دوبوا در 26 اوت، شکست خورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا