تکواندو

جام نقش جهان؛ دانشگاه آزاد به دنبال حفظ صدرنشینی/ جدال نیروی زمینی و زنده یاد بابادی برای کسب رتبه دوم


دانشگاه آزاد به دنبال حفظ صدرنشینی/ جدال نیروی زمینی و زنده یاد بابادی برای کسب رتبه دوم

لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور در حالی جمعه هفته جاری با برگزاری 12 دیدار از هفته های چهارم تا ششم پیگیری می شود که تقابل تیم های اول تا سوم جدول برای کسب رتبه بهتر در جدول رده بندی از جذابیت بالایی برخودار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته های چهارم تا ششم از دور برگشت بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور «جام نقش جهان»، گرامیداشت شهدای پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری ایران با انجام 12 دیدار در سالن خانه تکواندو روز جمعه 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مهمترین دیدارهای این هفته را 3 تیم بالا نشین جدول برگزاری می کنند. دانشگاه آزاد 33 امتیازی برای تثبیت جایگاه خود در صدر به مصاف تیم سوم جدول یعنی زنده یاد بابادی خواهد رفت. دیداری که می تواند جذابیت بالایی داشته باشد. در واقع این هفته  تیم زنده یاد بابادی نقش تعیین کننده ای در جدول رده بندی خواهد داشت. این تیم بعد از پیکار با صدرنشین باید با  نیروی زمینی ارتش، تیم دوم جدول هم پیکار کند که نتیجه آن در جایگاه تیم ها در جدول رده بندی تاثیرگذار است.

در جدول رده بندی دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره با کسب 33 امتیاز در صدر جدول ایستاده است؛ نیروی زمینی ارتش با 29 امتیاز در مکان دوم و زنده یاد بابادی با  کسب 28 امتیاز در رده سوم قرار دارند. مقاومت نیز با 22 امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

برنامه دیدارهای هفته چهارم تا ششم رقابت ها به شرح ذیل است:

هفته چهارم

مناطق نفت خیز جنوب – مقاومت
نیروی زمینی ارتش – آکادمی سعید غلامی
زنده یاد بابادی – باشگاه مولانا
فرمانیه – دانشگاه آزاد اسلامی 

هفته پنجم

جوانه – باشگاه مقاومت
مناطق نفت خیز جنوب – آکادمی سعید غلامی
نیروی زمینی ارتش – فرمانیه
زنده یاد بابادی – دانشگاه آزاد اسلامی

هفته ششم

جوانه – باشگاه مولانا
آکادمی سعید غلامی – مقاومت
زنده یاد بابادی – نیروی زمینی ارتش
مناطق نفت خیز جنوب – فرمانیه 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا