تکواندو

تمجید سایت insidethegames از پاراتکواندوکاران؛ ایران در آسمان منچستر درخشید/ عبدالله پور مدعی اصلی پارالمپیک پاریس است

تمجید سایت insidethegames از پاراتکواندوکاران؛
                                                    ایران در آسمان منچستر درخشید/ عبدالله پور مدعی اصلی پارالمپیک پاریس است


ایران در آسمان منچستر درخشید/ عبدالله پور مدعی اصلی پارالمپیک پاریس است

با پایان مرحله نهایی رقابت های گرندپری منچستر و درخشش 4 نماینده ایران، سایت ورزشی insidethegames به تمجید از عملکرد پاراتکواندوکاران کشورمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های فینال پاراگرندپری منچستر حضور ۷۱ تکواندوکار از ۲۲ کشور به میزبانی انگلستان در سالن «آرنا» شهر منچستر به مدت یک روز برگزار شد و نهایتاً تیم ملی کشورمان در این مسابقات با ۵ نماینده موفق به کسب ۴ نشان ارزشمند طلا و کسب 4 سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

به همین منظور سایت ورزشی  insidethegames در گزارش جدید خود به تمجید از عملکرد پاراتکواندوکاران کشورمان پرداخت و نوشت:

“در شبی که دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی ناظر بازی های پاراتکواندوکاران بود؛ ورزشکاران ایران در آسمان منچستر خوش درخشیدند و در فینال این رویداد حضور درخشانی داشتند. مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم، «آنلجلیکا اسپینوزا» قهرمان پارالمپیک توکیو 2020 را شکست داد. عبدالله پور به نوعی امسال غیرقابل شکست بود و همچنین پیروزی های خوبی را هم به دست آورد. بی شک او مدعی اصلی پارالمپیک پاریس 2024 خواهد بود.

مهدی پوررهنما، قهرمان 3 دوره جهان در وزن 70- کیلوگرم «جواخیر علیکلوو» از ازبکستان را مغلوب کرد. علیرضا بخت هم قدرتمندترین پاراتکواندوکار در وزن 80- کیلوگرم نشان داد و در ادامه حامد حق شناس که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد در وزن 80+ کیلوگرم قهرمان فینال گرندپری منچستر شد.”


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا