دسته بندی نشده

‘Sean O’Malley’s Contender Series’: نتایج، به علاوه نحوه تماشا و پخش جریانی فصل 7 چگونه مسیر Sean O’Malley یا Bo Nickal را دنبال می کنید؟ یک پیروزی در "سری مدعی دانا وایت" فقط شروع است.1dESPN.com

‘Dana White’s Contender Series’: یک حرکت پاک در قسمت 5، به علاوه نحوه تماشا و پخش جریانی فصل 7

“سری مدعی دانا وایت” که در فصل 7 است، مسیر بسیاری از مبارزان با استعداد در فهرست UFC امروزی از جمله “سوگا” قهرمان وزن سبک مردان UFC بوده است. شان اومالی، قهرمان سابق سبک وزن تپه جماهال و وزن مگس مردانه الکس پرز و وزن بادی زنان تایلا سانتوس، که به ترتیب در سال های 2020 و 2022 برای قهرمانی جنگیدند.

برخی از امضاکنندگان برتر فصل 6 قبلاً در Octagon موفق بوده اند. جو پایفراو که معروف است تنها مبارزی بود که در هفته 1 سال گذشته قرارداد امضا کرد، در دور اول در برابر هر یک از دو حریف خود در UFC ناک اوت کرده است. کامرون سایمان، که شکست نخورده است، در داخل هشت ضلعی 3-0 است. گابریل بونفیم برنده های پشت سر هم در دور اول ارسال شده است. و بزرگترین ستاره فصل، بو نیکالکه به طور گسترده ای به عنوان بهترین بازیکن در این ورزش شناخته می شود، دو حریف خود در UFC را در دور اول به پایان رساند. یکی از آن بردها از طریق تسلیم و دیگری از طریق ناک اوت به دست آمد.

فراتر از فصل گذشته و مبارزات عنوان قهرمانی، نام های خیمه شب بازی دوست دارند زندان آلمیدا، جک دلا مادالنا، کوین هالند، رایان اسپن، مارینا رودریگز و جالین ترنر همچنین برای آینده بزرگتر و بهتر رتبه بندی شده اند. با توجه به سابقه نمایش در یافتن نسل بعدی استعدادهای برتر UFC، چرا کسی فکر می‌کند فصل 7 متفاوت خواهد بود؟

هفته اول فصل را آغاز کرد و هر یک از پنج برنده قرارداد UFC را به دست آوردند. در مجموع، 10 کارت مبارزه هفتگی در UFC Apex در لاس وگاس وجود دارد که سه شنبه شب ها (ESPN+، 8 بعد از ظهر به وقت شرقی) پخش می شود. کارت نهایی در 10 اکتبر برگزار می شود. در اینجا نگاهی به نتایج و مبارزات آینده برای این فصل از DWCS داریم.

اومالی؟ نیکال؟ آلمیدا؟ کدام آلوم DWCS روشن ترین آینده را دارد؟

*میان وزن: سزار آلمیدا دف. لوکاس فرناندو با تصمیم اتفاق آرا
*سبک وزن: تام نولان دف. بوگدان گراد توسط KO
*سنگین وزن: کایو ماچادو دف. کوین سافلارسکی با تصمیم اتفاق آرا
*وزن سرپایی: پیتون تالبوت دف. ریس کورتز جونیور با تصمیم اتفاق آرا
*وزن پرواز: کوین بورخاس دف. ویکتور دیاس تصمیم به اتفاق آرا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا