تکواندو

سلیمی: می خواهم از فرصت حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک بهترین بهره را ببرم


سلیمی: می خواهم از فرصت حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک بهترین بهره را ببرم

قهرمان وزن 87+ کیلوگرم آقایان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: خدارا شکر توانستم به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام بشوم و امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.

آرین سلیمی  در در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار کرد: خدارا شکر می کنم که در این دوره از رقابت ها توانستم مدال طلا را کسب کنم و بازی های قابل قبولی را ارائه دهم.

سلیمی عنوان کرد: امسال دومین دوره حضور من در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی بود. دوره قبل موفق به کسب مدال نشدم ، اما امروز همه چیز مناسب بود و توانستم با طلا رقابت ها را به اتمام برسانم.

وی بیان کرد: از زحمات کادر فنی، مدیریت و عوامل فدراسیون بسیار تشکر می کنم. خدارا شکر توانستم مجوز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را بدست آورده و شانس رسیدن به این مهم را داشته باشم. امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم. ا

قهرمان سنگین وزن ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی در انتها گفت: از اعتماد کادر فنی و فدراسیون تشکر می کنم. همچنین امیدوارم که بتوانم رو سفیدشان کنم. همچنین از پژمان و وحید ناصری و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز تشکر می کنم .


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا