بوکس حرفه ای

چرا Naoya ‘The Monster’ Inoue باید مبارز مورد علاقه شما باشد"هیولا" یک قهرمان سریع و سخت است، و دلیلی وجود دارد که چرا در لیست پوند به پوند قرار گرفته است.

چرا Naoya ‘The Monster’ Inoue باید مبارز مورد علاقه شما باشد

حریف او، پل باتلر، در کل مبارزه در حالت بقا بود و از ترس باز کردن گارد خود، تمایلی به پرتاب مشت نداشت.

باتلر می‌دانست که با چه چیزی روبروست: نه هر بوکسوری، بلکه کسی که نام هیولا را به خاطر قدرت افسارگسیخته‌اش، دست‌های سریع رعد و برق و استفاده غیرعادی از زاویه‌ها به دست آورده بود.

در طول سال‌هایی که ستاره ژاپنی به راحتی در رده‌های وزنی مختلف رد شد، نائویا اینوپیروزی های او او را به چیزی نزدیک به موقعیت اسطوره ای تبدیل کرده است.

باتلر، یک مبارز محکم که اتفاقاً کمربند نهایی را که بین Inoue و قهرمانی بلامنازع وزن باطل ایستاده بود، در دست داشت، از نزدیک متوجه شد که چه چیزی اینو را بسیار خاص می کند.

حتی با وجود اینکه او در تمام جلسه دسامبر آنها در گارد شدید بود، اینو هنوز راهی پیدا کرده است. اینکه او توانست باتلر را متوقف کند چندان چشمگیر نبود. اینکه اینو (24-0، 21 KO) توانست علیرغم عدم تمایل باتلر به همکاری این کار را انجام دهد؟ فوق العاده نادر مبارزان اغلب مخالفان خود را به خاطر “دویدن” سرزنش می کنند تا توضیح دهند که چرا نتوانستند در یک مبارزه کسل کننده ناک اوت کنند. هیچ بهانه ای با Inoue لازم نیست.

او با ناک اوت های سه گانه در مسابقات قهرمانی از سال 2018 تا 19 در ژاپن که در ساعات اولیه صبح در ایالت ایالت پخش می شد، در ضمیر بوکس آمریکایی سه ناک اوت کرد.

اکنون، Inoue، بوکسور شماره 2 ESPN با پوند به پوند، برای سخت ترین چالش خود آماده است، فرصتی دیگر برای اسطوره او برای رشد. اینو در اولین مبارزه خود با وزن 122 پوند، بوکسور برتر دسته پر وزن نوجوانان، استفن فولتون از فیلادلفیا را برای عناوین جهانی WBC و WBO روز سه شنبه در توکیو به چالش خواهد کشید.4:30 صبح به وقت شرقی، ESPN+).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا