مسابقات one

بازگشت Nakrob و Khalilov به Winning Ways، Songchainoi به بازی های داغ در ONE Friday Fights 41 اضافه کرد

بازگشت Nakrob و Khalilov به Winning Ways، Songchainoi به بازی های داغ در ONE Friday Fights 41 اضافه کرد

بازگشت Nakrob و Khalilov به Winning Ways، Songchainoi به بازی های داغ در ONE Friday Fights 41 اضافه کرد

Nakrob Fairtex Dedduanglek TDed99 ONE Friday Fights 41 14

بازگشت Nakrob و Khalilov به Winning Ways، Songchainoi به بازی های داغ در ONE Friday Fights 41 اضافه کرد

Nakrob Fairtex Dedduanglek TDed99 ONE Friday Fights 41 14

ONE Championship ماموریت خود را ادامه داد تا در روز جمعه، 17 نوامبر، ورزش های رزمی بی وقفه را به ورزشگاه بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند بیاورد.

در ONE Friday Fights 41که در پرایم تایم آسیا به پایان رسید، ترکیبی از هیجان‌انگیزترین ورزشکاران سازمان و برخی چهره‌های تازه نفس به رینگ داخل سالن افسانه‌ای رفتند تا الهام بخش باشند، سرگرم کنند و راه خود را برای رسیدن به قله ورزش خود بجنگند.

اگر آن را از دست دادید، بیایید همه چیزهایی را که در 11 مسابقه موی تای، کیک بوکسینگ و MMA این هفته رخ داد، مرور کنیم.

بادی شات ناکروب رکورد کامل ددوانگلک را از بین برد

Nakrob Fairtex پنجمین و مسلماً بهترین پیروزی خود را در ONE Friday Fights در برابر مدعی رتبه 3 بخش به دست آورد. دددوانگلک TDed99 در مسابقه اصلی موی تای در وزن پرواز خود.

هر دو جنگنده به نوبت وارد میدان شدند تا نیت خود را در شروع عملیات اعلام کنند. ناکروب با زانوها و دستان پا به داخل وارد شد در حالی که ددوانگلک پشت آرنج و مشت عمل می کرد.

ناکروب با خواندن حرکات حریف خود در چارچوب ابتدایی، با ضربات کم و قلاب راست به صورت که دددوانگلک را در کانتو دوم قرار داد به جلو حرکت کرد.

برجسته‌ترین مرکز آموزشی Fairtex در بند پایانی به همان تاکتیک ادامه داد، و درست زمانی که هموطن تایلندی‌اش گارد خود را برای جلوگیری از بمب‌های دریافتی‌اش قرار داد، او با یک ترک خوردگی درست به قسمت میانی وارد شد که بلافاصله ددوانگلک را روی بوم فرستاد.

داور مسابقه را در 0:51 تکان داد و ناکرب با برد KO امتیاز خود را به 64-21 ارتقا داد.

Songchainoi با پیروزی بر Rak قراردادی 100000 دلاری به دست آورد

سونگ چینوی کیاتسونگریت در مقابل. رک ایروان تمام ویژگی های یک کلاسیک یک دور را داشت.

اما جنگجویان تایلندی در عوض سه راند اکشن انفجاری موی تای در وزن 116 پوندی را اجرا کردند که در نهایت Songchainoi با یک تصمیم متفق القول کنار رفت.

ورزشکار برجسته Kiatsongrit Muaythai از همان ابتدا سرعت را تنظیم کرد، راک را بعد از 45 ثانیه رها کرد و مدت کوتاهی بعد او را برای بار دوم روی بوم فرستاد.

اگرچه راک خونی، کبود و کتک خورده بود، اما به دور از ضرب و شتم بود، و او در فریم دوم با ضربه‌ای از خود به سونگ‌چینوئی خدمت کرد، زیرا تمام جهنم بین تیراندازان آتشین شکسته شد.

آنها همچنان به روشن کردن Lumpinee در فریم پایانی ادامه دادند، اما Songchainoi موفق شد ضربات ثابت تری را وارد کند و در نتیجه او به اتفاق آرا برنده شد.

Songchainoi با برد 5-0 در ONE و 55-18 حرکت کرد، که برای او یک قرارداد سودآور 100000 دلاری با سازمان کافی بود.

سوریانلک کام بک خیره کننده ای را به کامبک زد و در مقابل تامیام کونگ پیروز شد

سوریانلک پور ینینگ در مسابقه موی تای وزن 132 پوندی خود، یک پیروزی باورنکردنی از پشت سر گذاشت. تامیام کونگ بومجایتای.

این بازیکن 27 ساله در دو راند اول تحت سلطه بود، زیرا تامیام کونگ با رگبار بی امان ضربات و مشت های چپ او را در هم کوبید.

ورزشکار PK Saenchai Muaythi سپس در شروع دور سوم به دنبال آن بود که با ناک دان عملکرد خود را نشان دهد، اما در سوریانلک انصراف داده نشد. علیرغم اینکه به نظر می رسید برای شکست مقدر شده بود، او دهان خود را گاز گرفت و به سمت نرده ها تاب خورد.

نقطه عطف زمانی بود که یک اورهند سنگین به سمت راست تامیام کونگ را تکان داد. سوریانلک با تقویت، به هجوم خود ادامه داد تا اینکه دشمنش اول روی بوم ظاهر شد.

این مبارزه در 2:47 فریم نهایی به پایان رسید و برد KO رکورد سوریانلک را به 78-26 رساند.

بواخیائو در اولین پیروزی بزرگ مقابل پاروهاتنوی گلزنی کرد

بواخیائو پور پائوین گرفت سالن بدنسازی Paruehatnoi TBM بهترین شوت ها و مرتبط با حجم و قدرت برای کسب اولین برد در اکشن موی تای وزن 138 پوندی.

ورزشکار N&P Boxing Gym در اولین فریم از پشت مشت و آرنج به جلو حرکت کرد تا مستقیماً روی بدن رقیب خود فرود آید که او را برای شمارش پایین آورد.

با این حال، پاروهاتنوی با ذهنیت تازه ای در فریم دوم به میدان آمد و به جلو فشار آورد تا هموطن تایلندی خود را مجبور به مبارزه در عقب کند.

هر دو مرد در سه دقیقه پایانی همه چیز را به جز سینک آشپزخانه به سمت یکدیگر پرتاب کردند و دفاع یکی به خوبی دفاع دیگری بود که آنها را به پایان راند هل داد.

در پایان، ناک‌داون و انعطاف‌پذیری استوار بواخیائو برای داوران کافی بود تا او را به اتفاق آرا به پیروزی برسانند و در نتیجه او امتیاز خود را به 76-24 رساند.

Thhird Time’s The Charm As Parnpet اولین برد ONE را کسب می کند

Parnpet Sor Jor Lekmuangnon از مبارزه با بهترین های پیشنهادی در ONE ابایی نکرده است. پس از دو بار کوتاه آمدن، سرانجام با توقف، اولین برد خود را در ONE به دست آورد میثم عادل نیا در جلسه موی تای 126 پوندی خود.

راند اول یک رقابت نزدیک بین این دو بود که هر دوی آن‌ها با هم تلاقی کردند. با این حال، فریم بلند پارنپت به او اجازه داد تا ضربات شدیدتری داشته باشد و ادلینیا را تحت فشار قرار دهد.

این جوان 23 ساله در فریم دوم با سرسختی آدلنیا در وسط رینگ، از اسلحه هایش بیرون آمد. بار دیگر، Parnpet با اعتصاب های پاک کننده ارتباط برقرار کرد، اما این بار آنها ثابت کردند که محوری هستند.

در آخرین دقیقه از چارچوب، ستاره تایلندی با یک هوک راست که باعث افتادن دشمن ایرانی اش شد، شوت کرد و او با یک هوک چپ به دنبال بازیکن خود بود تا در 0:30 بازیکن خود را برای همیشه پایین بیاورد.

با برد TKO، پارنپت امتیاز خود را به 71-17 ارتقا داد.

یودنومچای شامپانگارم را با سه ناک دان راند اول محو کرد

Yodnumchai Fairtex هنگامی که ششمین توقف متوالی خود را در مقابل گلزنی به ثمر رساند، خط فوق‌العاده KO خود را دست نخورده نگه داشت. Champangarm Por Pramuk.

مرد Fairtex با سه ناک دان در اولین راند نبرد موی تای وزن 114 پوندی خود، نمایش را ربود.

ابتدا یودنومچای دشمن خود را با یک جفت دست راست سوراخ کرد که او را به روی بوم فرستاد. سپس، درست چند لحظه پس از اینکه پاهایش را دوباره به دست آورد، دوباره چمپانگارم را با صدای تند تند به زمین انداخت.

ضربه آخر به شکل یک آرنج خرد کننده سمت چپ از کلینچ وارد شد که مرد پور پراموک را برای همیشه پایین و خارج کرد و پیروزی ناک اوت رکورد یودنومچای را به 62-20 رساند.

خروجی خلیلوف باعث می‌شود که او بر یودلکپت پیروز شود

“سامینگپری” تاگیر خلیلوف با پیروزی سختی که به دست آورده بود، به مسیرهای پیروزی در صحنه جهانی بازگشت Yodlekpet یا Atchariya در دوئل موی تای 136 پوندی خود.

یودلک پت به خوبی توانست خلیلوف را با ضربات سنگین در زمان شروع بازی از محدوده دور نگه دارد، اما روسی با غلبه بر طوفان توانست ترکیبات سنگینی را به پایان برساند.

با یک فنر در گام خود، “سامینگپری” تمام تلاش خود را به دنبال ناک اوت دیگری در راند دو کرد. اگرچه او موفق شد زوایای خود را کاهش دهد تا ضربات بیشتری وارد کند، اما Yodlekpet با ترکیبات ضربات پانچ خودش پاسخ داد.

ورزشکار تایلندی در راند سوم به صورت حریف گیر کرد اما حرکت خلیلوف او را از خطر دور کرد و او با ترکیب هفت تکه تساوی را دید.

در پایان، تلاش خلیلوف باعث شد تا دو نفر از سه داور در کنار رینگ به او اشاره کنند.

مشاهده می درخشد در سراسر سه دور در یک اولین

در مورد آن بسیار گفته شد Petkosol را مشاهده کنید قبل از اولین بازی خود در مسابقات ONE، و او مطمئناً با هیاهوی تبلیغاتی روبرو شد اصلان بک زیکریف در اکشن کیک بوکسینگ وزن 126 پوندی.

این جفت سعی کردند در دور ابتدایی یکدیگر را کشف کنند، اما هر دو در پرتاب چیزی بیشتر از یک ضربه آزمایشی مردد به نظر می رسیدند.

با این حال، این فرآیند احساس کردن به محض شروع فریم دوم به پایان رسید.

زیکریف از روی زنگ به جلو هجوم آورد و با دشمن تایلندی خود درگیری را آغاز کرد. ویو در پاسخ ضربات خود را پاسخ داد و او بی امان به بدن همتای روسی خود حمله کرد.

این بازیکن 24 ساله در فریم پایانی به درخشش خود ادامه داد و شوت های بدن و ضربات پای او باعث تخریب قابل توجه زیکریف شد.

این پرخاشگری زمانی که مبارزه به پایان رسید، بسیار مهم بود، زیرا هر سه داور تصمیم متفق القول را به View تحویل دادند تا برگه او را به امتیاز شگفت انگیز 166-15 برساند.

سلیمان تصمیم سخت پیروز در برابر آیچ را به دست می آورد

سلیمان لوکسوان در یک نبرد سخت سه دور موی تای با وزن مگس به راه های پیروزی بازگشت کیجانی آیچ.

آیچ سخت کار کرد تا بازی کلینچ خود را در دور اول اجرا کند و فاصله پشت دست راستش را تا زانوهای نزدیکش نزدیک کرد.

با این حال سلیمان در راند دوم خود را تنظیم کرد و با ضربات مشت، آرنج و ضربات پایین محکم با حریف آمریکایی خود مقابله کرد.

هر دو نفر در دور سوم با هدف نوسانی بیرون آمدند، اما ستاره میانماری موفق شد ضربات تمیزتری را به زمین بزند و به او کمک کرد تا آیچ را پشت سر بگذارد، پیروزی را به اتفاق آرا به دست آورد و رکورد خود را به 16-4 برساند.

ساتیف علی بابازاده را کنترل می کند تا در جنگ MMA پیروز شود

Ruslan Satiev فرید علی بابازاده ONE Friday Fights 41 37

در اکشن MMA با وزن مگس، روسلان ساتیف یک کلینیک مبارزه شدید را راه اندازی کنید تا چالش سختی را از طرف همکار اول ONE ببینید فرید علی بابازاده.

برای سه راند، ورزشکار روسی دشمن خود را روی بوم داشت، جایی که او با انواع چوک ها و تلاش های زمینی و پوندی حمله کرد تا بتواند دست بالا را بدست آورد.

هنگامی که این زوج برای مدت کوتاهی با هم اعتصاب کردند، ساتیف از مشت‌ها، آرنج‌ها و زانوهای خود در گیره استفاده کرد و در جستجوی حذف بود.

علی‌بابازاده در راند سوم به حیات خود ادامه داد و در اواخر فریم سعی کرد در یک سامپشن کار کند، اما این برای ستاره آذربایجانی در پایان کافی نبود.

دو نفر از سه داوری که در کنار رینگ گلزنی می‌کردند، ساتیف را به پیروزی رساندند، که با اولین پیروزی، امتیاز کلی خود را به 5-0 بهبود بخشید.

امیرجانوف برای دومین برد متوالی در ONE، نوروزی را متوقف کرد

گاجی مراد امیرجانوف با تسلط در مسابقات قهرمانی ONE شروع کرد مرتضی نوروزی برای کسب یک TKO دور دوم در مسابقه MMA خود در وزن متوسط.

نوروزی از همان ابتدا می خواست مبارزه را سخت کند و سعی کرد با دشمن روسی خود بایستد و بکوبد. اما امیرژانوف صبور بود و با ضربه زدن به موقع ایرانی مقابله کرد و به او اجازه داد تا فریم باز را کنترل کند.

فیلمنامه لحظه‌ای در دور دوم تغییر کرد، زمانی که نوروزی به‌طور محسوسی خسته از لغزش امیرجانف استفاده کرد تا خودش را حذف کند.

اما اشتیاق او فضا را برای امیرژانوف ایجاد کرد تا از کیمورای عالی برای جارو کردن او روی پشتش استفاده کند. از آنجا، ستاره 27 ساله از موقعیت صلیبی استفاده کرد تا در ساعت 3:25 راند دوم با آرنج راه خود را متوقف کند.

امیرژانوف با این برد و در مجموع 5-0 در دوران حرفه ای خود به 2-0 رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا