جودو

میراسماعیلی در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون جودو روسیه ابراز همدردی کرد

میراسماعیلی در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون جودو روسیه ابراز همدردی کرد

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان طی تماس تلفنی با «سرگئی»رئیس فدراسیون جودو روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان طی تماس تلفنی با «سرگئی»رئیس فدراسیون جودو روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.

در این گفت و گوی تلفنی میراسماعیلی با رئیس فدراسیون جودو روسیه ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و  خانواده جودو را به جامعه جودو و مردم روسيه اعلام کرد.

 

میراسماعیلی در ادامه این گفت و گوی تلفنی با رئیس فدراسیون جودو روسیه، گفت: با کمال تأسف و تألم، از وقوع حادثه تروریستی در شهر مسكو  و جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از شهروندان‌تان مطلع شدم. همانگونه که استحضار دارید ریشه‌کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی جامعه بین المللی و همکاری همه کشور‌ها برای مبارزه جدی با تروریسم به عنوان راهبردی مؤثر در تحقق صلح جهانی است.

 

وی در ادامه این گفت و گو، اظهار داشت: برای جناب‌عالی، خانواده‌های قربانیان و بازماندگان این حادثه ناگوار، از درگاه خداوند منان، صبر و آرامش و برای همه مجروحان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

 

لازم به یادآوری است، در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، با اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه، 40 نفر کشته‌شده و بیش از 100 نفر دیگر زخمی شدند.

 

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا