تکواندو

تکواندو انتخابی المپیک/رقبای نعمت زاده مشخص شدند


تکواندو انتخابی المپیک/رقبای نعمت زاده مشخص شدند

رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از فردا جمعه با حضور دو نماینده ایران به میزبانی چین آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به مدت دو روز به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» برگزار خواهد شد. جلسه فنی و قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر عصر امروز برگزار شد و تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم در گروه بانوان، ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم در گروه مردان رقبای خود را شناختند.

تیم ملی ایران که با دو تکواندوکار در این دوره از رقابت ها حضور یافته، فردا جمعه ۲۵ اسفندماه تنها مبینا نعمت زاده را در جدول مسابقات روز نخست و در وزن ۴۹- کیلوگرم دارد. طبق قرعه کشی انجام شده وی دور نخست استراحت داشته و سپس به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران نپال و تیمور خواهد رفت. بانوی تکواندوکار کشورمان در صورت برتری در این مبارزه با یکی از تکواندوکاران مغولستان، ژاپن، کامبوج یا چین تایپه مبارزه خواهد کرد.

شنبه ۲۶ اسفندماه در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به مصاف هم خواهند رفت که آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم پیکار می‌کند.

تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تا کنون توسط ناهید کیانی و مهران برخورداری دو سهمیه کسب کرده و طبق قانون تنها مجاز به اعزام دو تکواندوکار به مسابقات گزینشی قاره‌ای بود.

مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی راه همراهی خواهند کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا