تکواندو

فنی ترین بازیکن جام فجر: اولین طلای تاریخ کشورم را در این رویداد کسب کردم


فنی ترین بازیکن جام فجر: اولین طلای تاریخ کشورم را در این رویداد کسب کردم

قهرمان پاکستانی وزن 87+ کیلوگرم رقابت های جام فجر گفت: مدال من اولین طلای پاکستان در مسابقات فجر به حساب می آید و خداراشکر توانستم عنوان برترین بازیکن رقابت ها را نیز کسب کنم .

حمزه عمر سعید قهرمان پاکستانی وزن 87+ کیلوگرم و فنی ترین بازیکن این تورنمنت رقابت های جام فجر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: من در سنگین وزن جام فجر حضور یافتم و  سومین باری است که در رقابت های جام فجر شرکت می کنم و خدارا شکر که این بار موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی گفت: مدال من اولین نشان طلای پاکستان در مسابقات فجر به حساب می آید و خداراشکر توانستم عنوان برترین بازیکن رقابت ها را نیز کسب کنم .

حمزه درباره دیدار فینال خود گفت: فینال مقابل تکواندوکار ایرانی رقابت کردم که توانستم با مدیریت کردن بازی عملکرد خوبی نشان بدهم. البته در این 2 سال مربی ام یوسف کرمی بسیار به من کمک کرد و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد.

وی گفت: حس خوبی است که برترین بازیکن جام فجر شوید و این رقابت ها یکی از قدیمی ترین ، سخت ترین و مشهور ترین مسابقات است و بازیکنان خوب ایرانی در آن شرکت می کنند و از این بابت احساس خوبی دارم.

حمزه سعید درپایان گفت: هر زمان که به ایران آمدم احساس خوبی داشتم و ایرانیان بسیار مهمان نواز هستند . امیدوارم برای مسابقات آینده نیز در ایران حاضر شوم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا