تکواندو

قهرمان کره ای جهان در وزن 80- کیلوگرم: سخت ترین حریفم در بازی های آسیایی هانگژو «مهران برخورداری» بود


سخت ترین حریفم در بازی های آسیایی هانگژو «مهران برخورداری» بود

پارک وو هئوک قهرمان کره ای جهان و بازی های آسیایی هانگژو در وزن 80- کیلوگرم، در خصوص دیدارهای خود با رقیب ایرانی اش صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «پارک وو هئوک» قهرمان کره ای جهان و بازی های آسیایی هانگژو در وزن 80- کیلوگرم، پس از کسب  نشان طلای بازی های آسیایی در هانگژو در گفتگو با آژانس خبری کره جنوبی «یونهاپ»  به دیدار سخت مرحله نیمه نهایی خود برابر «مهران برخورداری» تکواندوکار تیم ملی ایران پرداخت.

«پارک» در فینال بازی های آسیایی هانگژو موفق شد «صالح الشرابتی» اردنی و دارنده نشان نقره المپیک توکیو 2020 را شکست دهد. 

پارک وو هئوک در خصوص دیدار نیمه نهایی خود برابر مهران برخورداری و اشاره به سخت ترین دیدارش در بازی های آسیایی هانگژو، عنوان کرد:  ابتدا باید بگویم کسب نشان طلا خیلی به من انرژی داد و کمک کرد تا به نوعی کره جنوبی در جدول کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو ارتقا یابد. بابت حمایت های مردم کره جنوبی از همه شان سپاسگزارم، اما دیدار نیمه نهایی ام  برابر برخورداری بسیار سخت بود و تنها در راند سوم و با امتیاز برابر و امتیاز درشت بیشتر مبارزه به سود من رقم خورد.

قهرمان 23 ساله جهان در سال 2022 جهان همچنین بیان کرد: تمام هدف من حضور در اولین المپیک زندگی ام است و تلاش بی وقفه ای خواهم داشت تا بلیت پاریس را رزرو کنم. من تجربه حضور در این رویداد بزرگ را نداشته ام و مطمئنا گرندپری های پیش رو فرصت بسیار مناسبتی برای من است تا به رویای همیشگی ام یعنی «المپیک» دست یابم.

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا