مسابقات one

“نگذار سر و صدا به من برسد” – دانیل کلی مفتخر به اثبات اشتباه شک‌ها در عنوان قهرمانی جهان بر جسا خان

“نگذار سر و صدا به من برسد” – دانیل کلی مفتخر به اثبات اشتباه شک‌ها در عنوان قهرمانی جهان بر جسا خان

دانیل کلی جسا خان ONE Fight Night 14 11

“نگذار سر و صدا به من برسد” – دانیل کلی مفتخر به اثبات اشتباه شک‌ها در عنوان قهرمانی جهان بر جسا خان

دانیل کلی جسا خان ONE Fight Night 14 11

تاریخ ساخته شد در ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham on Prime Video، به عنوان فوق ستاره جیو جیتسو برزیل دنیل کلی اولین ملکه غلبه بر تسلیم زنان ONE شد.

در 29 سپتامبر، بومی فیلادلفیا نمایش ماهرانه‌ای از تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را به نمایش گذاشت تا تصمیم سختی را در مقابل بازیکنان فوق‌استعداد به دست آورد. جسا خان، کسب اولین عنوان قهرمانی جهانی ONE وزن اتمی زنان در حال انجام است.

برای کلی، این پیروزی انتقام شکست 2021 از خان بود. و با توجه به این تاریخ، بسیاری او را ضعیف‌تر می‌دانستند که در مسابقه‌های مجدد قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کند.

پس از آن، صاحب عنوان تازه تاجگذاری شده، گفت که توانسته است این انتظارات را نادیده بگیرد و بهترین عملکرد خود را در زمانی که بیشترین اهمیت را داشت، داشته باشد.

کلی گفت onefc.com:

واقعاً نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم، وقتی برای چیزی خیلی زحمت کشیدی، و افراد زیادی شک دارند و می‌گویند نمی‌توانی کاری را انجام دهی، می‌دانی؟

“من این را متصور بودم، و امروز آن را در آنجا قرار دادم. من اجازه ندادم سر و صدا به من برسد، می دانید؟ این کاری است که انجام می دهم، این کار من است و ثابت کردم که امروز بهترین بودم. من ثابت کردم که بهتر از جسا خان هستم.

این زن 27 ساله می‌داند که اکنون حامل مشعل زنان در بالاترین سطح است – نقشی که او با خوشحالی از آن استقبال می‌کند.

او همچنین می داند که به عنوان صاحب جدید 26 پوند طلا، با رقبای خطرناکی که به دنبال خلع او از سلطنت هستند، با کمبود مواجه نخواهد شد.

کلی گفت:

این به این معنی است که بعدی آسان نخواهد بود. من باید خیلی سخت کار کنم، اما این به این معنی است که من یک جنگجو هستم.

“باز هم، من واقعاً برای این کار سخت کار کردم، و یک قهرمان هستم، و فقط به این افتخار می‌کنم که چهره بخش گراپلینگ ارسال وزن اتمی ONE Championship و چهره جیو جیتسو زنان هستم.”

کلی به کسانی که در اطراف او هستند برای برنده شدن عنوان جهانی اعتبار می دهد

قهرمانی دنیل کلی در مسابقات ONE Fight Night 14 در مسابقات پرایم ویدیو، به ویژه با توجه به شروع فروتنانه او در این ورزش و تیم کوچک و نزدیکش، شاهکار کوچکی نبود.

برخلاف جسا خان – که نماینده آکادمی هنر مشهور جیو جیتسو است – کلی در یک سالن بدنسازی شناخته شده بین المللی که مملو از قهرمانان جهانی BJJ و چهره های افسانه ای این ورزش است، تمرین نمی کند.

با این حال، او یک سیستم پشتیبانی قوی دارد که به او ایمان دارد و در ضخامت و نازک بودن در کنارش خواهد ایستاد.

نماینده Silver Fox BJJ اضافه کرد:

“خاص است زیرا می دانید از کجا آمده ام، من چیزی نداشتم، به خصوص چند سال پیش. من هیچ حمایتی نداشتم، و اینکه او از یک باشگاه ورزشی بزرگ است و آنها واقعاً شناخته شده هستند، یک تیم لازم است. نیاز به یک تیم واقعا خوب و افراد مناسب در گوشه و کنار شماست تا به شما کمک کنند تا موفق شوید.

از آنجایی که قبلاً احساس می‌کردم که آن را ندارم و می‌توانم این لحظه را با افرادی که دوستشان دارم و در کنار من بودند، به اشتراک بگذارم تا به من کمک کنند تا به این عنوان قهرمانی برسم، این لحظه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا