دسته بندی نشده

کریس یوبانک جونیور مسلط شد، لیام اسمیت را در دهمین دور مسابقه برگشت خود متوقف کرد.

کریس یوبانک جونیور مسلط شد، لیام اسمیت را در دهمین دور مسابقه برگشت خود متوقف کرد.

کریس یوبانک جونیور در دومین تلاش به درستی متوجه شد.

مدعی میانه وزن که در ژانویه توسط لیام اسمیت شکست خورده بود، با متوقف کردن اسمیت در دهمین راند مسابقه برنامه ریزی شده 12 راند شنبه شب در منچستر انگلیس، جدول را تغییر داد.

ساعت رسمی توقف 1:45 بود.

در مبارزه اول، یوبانک برای سه راند به علاوه کنترل اکشن را داشت اما با دست راست بزرگ گرفتار شد که به او صدمه زد و اسمیت با تند تند دنبالش کرد که او را پایین آورد.

لحظاتی بعد، یک سری شلیک دیگر، داور ویکتور لافلین را متقاعد کرد که مبارزه را متوقف کند و به اسمیت یک پیروزی ناراحت کننده داد.

یوبانک (33-3، 24 KO) پس از آن اصرار داشت که بر اسمیت (33-4-1، 20 KO) مسلط است تا اینکه هموطنش ضربه بزرگ خود را به ثمر رساند و قول داد در مسابقه برگشت نشان دهد که او مرد بهتری است.

او تقریباً از همان ابتدا در روز شنبه از سخنان خود حمایت کرد و اسمیت را برای پیروزی در راند به دور و در نهایت مبارزه به پایان رساند.

یوبانک اسمیت را مجبور کرد در راند 4 زانو بزند، زمانی که به نظر می رسید مبارزه ممکن است زود به پایان برسد. با این حال، اسمیت، با نشان دادن سرسختی خود، با لحظه بد مبارزه کرد و به تلاش خود ادامه داد.

با این حال، شب او نبود. با پیشروی مبارزه، یوبانک تقریباً به میل خود فرود آمد.

او اسمیت را دوباره با ضربات مشت در راند پایانی سرنگون کرد. اسمیت دوباره از جای خود بلند شد اما مبارزه اندکی پس از آن متوقف شد و یوبانک پیروز شد و انتقام او را گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا