مسابقات one

“من می خواهم تاریخ بسازم” – آلیسیا هلن رودریگز به دنبال افتخار دوبخشی در برابر اسمیلا ساندل است

“من می خواهم تاریخ بسازم” – آلیسیا هلن رودریگز به دنبال افتخار دوبخشی در برابر اسمیلا ساندل است

Allycia Hellen Rodrigues Janet Todd ONE Fight Night 8 59

“من می خواهم تاریخ بسازم” – آلیسیا هلن رودریگز به دنبال افتخار دوبخشی در برابر اسمیلا ساندل است

Allycia Hellen Rodrigues Janet Todd ONE Fight Night 8 59

قهرمان جهانی موی تای ONE اتم وزن آلیسیا هلن رودریگز کسی نیست که شانس عظمت واقعی را از دست بدهد.

در 29 سپتامبر در ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham on Prime Video، احساس برزیلی در وزن برای به چالش کشیدن حرکت می کند اسمیلا “طوفان” ساندل برای عنوان جهانی موی تای ONE Strawweight در پرایم تایم ایالات متحده از استادیوم سرپوشیده سنگاپور.

اکنون تنها چند هفته از شکوه مورد انتظار او در دو بخش فاصله دارد، رودریگز به سختی تمرین می کند تا اعجوبه 18 ساله سوئدی را بیرون بیاورد.

و در حالی که او یک مزیت در اندازه قابل توجهی را به ساندل برجسته خواهد داد، این دختر 25 ساله همچنین می‌داند که لحظاتی مانند این خیلی اتفاق نمی‌افتد.

رودریگز با onefc.com در مورد تطابق تاریخی صحبت کرد:

“من در بخش بالا می روم زیرا نمی توانستم اجازه دهم این فرصت از من رد شود. من می خواهم تاریخ بسازم. می خواهم قهرمان دو دسته شوم.

“من از این فرصت بسیار خوشحالم. من فکر می کنم ساندل یک مبارز خوب است، یک دختر بسیار جوان که همچنین فضای خود را در صحنه تسخیر کرده است. من برای او احترام زیادی قائلم، اما برای بردن کمربند او به خانه بسیار آماده خواهم بود.»

اگرچه او در حال حاضر یک قهرمان جهان و شکست ناپذیر در یک قهرمانی است، برخی از خارجی ها شک دارند که رودریگز بتواند با مهاجمی با کالیبر ساندل در یک کلاس وزنی بالاتر کنار بیاید.

اما او می‌گوید این تردید است که او را مجبور می‌کند سخت‌تر از همیشه تمرین کند و بزرگ‌ترین افتخار حرفه‌ای 38 مبارزه‌اش را دنبال کند.

این بازیکن برزیلی گفت:

“داشتن دو کمربند یکی از آرزوهای من است و قصد دارم آن را محقق کنم. من می خواهم تاریخ بسازم، می خواهم بیشتر و بیشتر خودم را به چالش بکشم و می دانم که می توانم این کار را انجام دهم.

اما بزرگترین انگیزه من این است که می بینم بسیاری از مردم به من اعتقاد ندارند و من به همه آنها نشان خواهم داد که وقتی سخت کار می کنید هیچ چیز غیرممکن نیست. من با تمام توانم از این فرصت استفاده کردم و آن را در مبارزه نشان خواهم داد.»

رودریگز “جنگ” با ساندل را پیش بینی کرد

صحبت در مورد تاریخ سازی یک چیز است، اما در واقع دستیابی به آن چیز دیگری است.

برای این منظور، آلیسیا هلن رودریگز از نزدیک اسمیلا ساندل را مطالعه کرده است. او می‌داند که سوئدی یک ورزشکار با قدرت فیزیکی است که تمایل دارد پشت سر ضربات مشت‌های تهاجمی و ضربات زانو تنبیه‌کننده به جلو حرکت کند.

اما ستاره برزیلی یک مبارز به همان اندازه تهاجمی است و ترکیبی از تاکتیک‌ها را ایجاد می‌کند که انتظار دارد تا زمانی که این مسابقه قهرمانی جهان طول بکشد، منجر به یک مبارزه همه جانبه شود.

رودریگز گفت:

او دوست دارد تهاجمی باشد و به حریفانش فشار بیاورد و همیشه به جلو حرکت کند. با این حال، من نیز دوست دارم این بازی رو به جلو را انجام دهم. او همچنین می داند که چگونه از مزیت قد خود برای بوکس کردن و استفاده از زانوهایش استفاده کند و می دانم که این همان چیزی است که حریفان او را به دردسر می اندازد. او بازی خود را واقعاً خوب انجام می دهد. من سبک مبارزه او را دوست دارم، اما نگران اندازه او نیستم.

من برای این مبارزه هیجان‌زده هستم و می‌دانم که به خاطر سبک‌های ما جنگ خواهد بود.»

رودریگز علیرغم احترام زیادی که برای مجموعه مهارت های ساندل دارد، معتقد است که او دارای مزایای کلیدی خاصی در این مسابقه است.

اینها عبارتند از IQ مبارزه بسیار پیشرفته او و بازی قابل توجه و پویا – همان ابزارهایی که او برای از بین بردن سوپراستارها استفاده می کرد. تمبر Fairtex و جانت تاد در مسابقات قبلی ONE World Title.

در نهایت، رودریگز برای یک KO در 29 سپتامبر شلیک می‌کند. اما حتی اگر پایان کار به پایان نرسد، او پیش‌بینی می‌کند که طرفداران با یک نبرد فراموش‌نشدنی پذیرایی خواهند کرد:

من معتقدم که باهوش‌تر و دقیق‌تر هستم و همچنین در موی تای کامل‌تر هستم. اما، به دلیل قد ساندل، می دانم که ناک اوت کردن او دشوار خواهد بود. بنابراین کوبیدن او آسان نخواهد بود، اما غیرممکن نیز نخواهد بود.

من قطعاً به قصد ناک اوت کردن او وارد مبارزه می‌شوم. من واقعاً مشتاقانه منتظر مبارزه هستم و معتقدم که یکی از بهترین مبارزات این رویداد خواهد بود.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا