تسنیمکونگ فو

مسابقات جهانی کونگ‌فو بهمن‌ماه در ایران برگزار می‌شود دبیر فدراسیون کونگ‌فو از برگزاری مسابقات قهرمانی کونگ‌فو توآ جهان در بهمن‌ماه امسال با شرکت ورزشکاران بیش از ۵۰ کشور در ایران خبر داد. ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ – ۱۴:۰۳

مسابقات جهانی کونگ‌فو بهمن‌ماه در ایران برگزار می‌شود

مسابقات جهانی کونگ‌فو بهمن‌ماه در ایران برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون کونگ‌فو از برگزاری مسابقات قهرمانی کونگ‌فو توآ جهان در بهمن‌ماه امسال با شرکت ورزشکاران بیش از ۵۰ کشور در ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی صداقت ظهر امروز در جریان برگزار انتخابات هیئت کونگ‌فو استان بوشهر با اشاره به توانمندی استان بوشهر در رشته کونگ‌فو و ورزش‌های رزمی اظهار داشت: علاوه بر بعد قهرمانی و حرفه‌ای انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های فدراسیون در بخش همگانی و معرفی گسترده کونگ‌فو در جامعه نیز شاهد گام‌های موثر باشیم.

وی از برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو سبک توآ در ایران خبر داد و افزود: امسال میزبان مسابقات جهانی کونگ‌فو توآ در بهمن‌ماه در کشور هستیم و در این زمینه زیر ساخت‌های 5 استان برای میزبانی شایسته این مسابقات مد نظر گرفته شده است.

دبیر فدراسیون کونگ‌فو اضافه کرد: 64 کشور آسیایی و جهانی عضو کمیته کونگ‌فو توآ هستند که پیش‌بینی می‌شود بیش از 50 کشور در این رویداد بزرگ جهانی به میزبانی ایران شرکت کنند.

فراهم شدن زمینه و زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت بانوان استان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در مجمع انتخابات هیئت کونگ‌فو استان بوشهر اظهار داشت: رئیس و افرادی که به عنوان هیئت رئیس با رأی اعضای مجمع انتخاب می‌شوند با آگاهی و مطالعه کامل نسبت به وظایف خویش باید کوشش کنند تا هیئت را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داده و سیاست‌ها و خط‌مشی اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و فدراسیون هیئت کونگ‌فو را دنبال کنند.

کمال صالح احمدی با اشاره به فراهم کردن زمینه و زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت بانوان گفت: از ظرفیت‌های ورزش بانوان در این رشته استفاده شود.

در مجمع انتخابات هیئت کونگ‌فو استان بوشهر جواد حیدری با رأی اعضای مجمع در سمت خود به عنوان رئیس این هیئت در دوره جدید ابقا شد.

در این انتخابات، طیبه عبداللهی به‌عنوان نایب رئیس و عباس دشتی نیز به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/190/ح

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا