جودو

مجمع سالیانه هیات جودو استان گیلان با حضور میراسماعیلی برگزار شد

مجمع سالیانه هیات جودو استان گیلان با حضور میراسماعیلی برگزار شد

مجمع عادی سالیانه هیات جودو استان گیلان صبح امروز (چهارشنبه_۱۹ مهرماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با ریاست #آرش_میراسماعیلی_رئیس_فدراسیون_جودو، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عادی سالیانه هیات جودو استان گیلان صبح امروز (چهارشنبه_۱۹ مهرماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با ریاست #آرش_میراسماعیلی_رئیس_فدراسیون_جودو، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، آرش هدایتی رئیس هیات جودو استان برگزار شد.

نواب رئیس هیات جودو استان، روسای هیات های شهرستان ها، خانی نیا عضو هیات رئیسه هیات جودو استان، نماینده مربیان، داوران، نماینده باشگاه ها و سایر اعضا هیات جودو استان حضور داشتند.

در این جلسه هدایتی از برنامه های سال ۱۴۰۱ که اجرا شده توضیحاتی را در حضور اعضا مجمع ارائه کرد.

آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز  در صحبت های خود خاطرنشان کرد:میراسماعیلی از چهره ها و افتخارات کشور ما هستند و امروز به استان سرسبز و قهرمان پرور گیلان تشریف آوردند. حضور او قطعا برای هیات جودو استان خیر و برکت دارد، همان طور که دیدیم امروز حمایت مالی از هیات جودو استان داشت. از همه عزیزان که به رشته خوب و پرمخاطب جودو کمک میکنند تشکر میکنم، بایستی بپذیریم که این تلاش ها مافی نیست و باید مضاعف شود. هیات هایی موفق هستند که ثمره آن یک قهرمان وبرند مثل میراسماعیلی باشد، هیاتی موفق است که سه تا چهار سال بعد قهرمان ملی در استان داشته باشیم. یردانی خرم در کشتی و والیبال مدیر موفقی بود و همیشه از او‌ به خوبی و نیکی یاد میشود.

وی افزود: در کشف و پرورش استعدادها و برگزاری رویدادهای بین المللی ما اعلام آمادگی میکنیم تا رویدادهای ملی و بین المللی را داریم، رییس هیات جودو هم باید بداند ما آمادگی انجام این کارها رو داریم. اگر امروز‌ بخواهم از پنج هیات موفق نام ببریم باید از هیات جودو استان گیلان و تیم همراه او نام ببرم البته این تلاش ها باید مضاعف شود. ما امکان های ورزشی را در تلاشیم که در اختیار هیات های استان قرار دهیم تا بتوانند فعال تر باشند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در صحبت های خود گفت: از آرمان مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و هدایتی رئیس هیات جودو استان درخواست میکنم که مسابقات بین المللی چندجانبه جودو در تا پایان سال با توجه به هم مرز بودن با کشورهای همسایه این مسابقات را برگزار کنند و ما نیز از این موضوع استقبال میکنیم. ما هم با بی پولی دست و پنجه نرم میکنیم اما برای برگزاری این مسابقه کمک خواهیم کرد. امروز  نیز فدراسیون جودو مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب هیات جودو استان گیلان به عنوان کمک به هیات واریز کرد.

وی در ادامه افزود: آرش هدایتی رئیس هیات پرتلاشی است و صبح امروز در دیداری که با آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان داشتیم، در گفت و گویی که امروز در مورد ساخت خوابگاه برای جودو استان در جلسه مطرح شد، مدیرکل محترم، قول مساعد داد تا برای ساخت خوابگاه جودو استان که زمینی به هیات جودو اهدا کند و ما هم در ساخت آن کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا