تکواندو

بازی های پاراآسیایی هانگژو؛ 3 نشان ارزشمند پاراتکواندوکاران در روز اول مسابقات


3 نشان ارزشمند پاراتکواندوکاران در روز اول مسابقات

3 نماینده کشورمان در روز نخست بازی های پاراآسیایی هانگژو موفق شدند به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات پاراتکواندودر چهارمین دوره  بازی های آسیایی هانگژو با حضور ۳ نماینده ایران آغاز  شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب نشان برنز شدند.

 در وزن ۴۷- کلاس k44، مریم عبدالله پور دور نخست «آرونا» از هندوستان را 21 بر 4 شکست داد و در ادامه مقابل «فانگ کیتچا» از تایلند در مرحله نیمه نهایی 7 بر 4 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. او در این مرحله مقابل «میلانا» از قزاقستان 34 بر 18 به برتری رسید و نشان برنز را از آن خود کرد.

در وزن ۵۲- کیلوگرم کلاس k44، تیم کشورمان ۲ نماینده داشت. مهدیه حسینی در بالای جدول دور نخست با «موسکان» از هند پیکار کرد و 32 بر 2 پیروز شد. وی در نیمه نهایی برابر «سورنجاو» از مغولستان 20 بر 12 باخت و به دیدار رده بندی راه یافت. حسینی در این دیدار مقابل «لی تینگ» از چین قرار گرفت و 16 بر 8 به برتری دست یافت و نشان برنز دیگری تصاحب کرد.

در قسمت پایین جدول هم نرگس جوادی ابتدا «لیو تینگ» از چین را 10 بر 2 شکست داد و سپس مقابل «شائو گیان» دیگر نماینده میزبان 10 بر 5 بازنده میدان را ترک کرد. وی در دیدار رده بندی مقابل «موسکان» از هند 34 بر 4 صاحب برتری شد و به نشان ارزشمند برنز رسید.

هدایت تیم ملی در گروه بانوان به عنوان عاطفه کشاورز و زهرا حسینی به عنوان سرمربی و مربی است؛ در گروه آقایان نیز پیام خانلرخانی سرمربی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را یاری می‌کند. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا