مسابقات one

آناتولی مالیخین پیروزی های ناک اوت را از فابریسیو آندراده و کانگ جی وون در ONE Fight Night 16 پیش بینی کرد.

آناتولی مالیخین پیروزی های ناک اوت را از فابریسیو آندراده و کانگ جی وون در ONE Fight Night 16 پیش بینی کرد.

آناتولی مالیخین پیروزی های ناک اوت را از فابریسیو آندراده و کانگ جی وون در ONE Fight Night 16 پیش بینی کرد.

Arjan Bhullar Anatoly Malykhin ONE Friday Fights 22 2

آناتولی مالیخین پیروزی های ناک اوت را از فابریسیو آندراده و کانگ جی وون در ONE Fight Night 16 پیش بینی کرد.

Arjan Bhullar Anatoly Malykhin ONE Friday Fights 22 2

آناتولی “اسلادکی” مالیخین در اقدام در سرمایه گذاری خواهد شد ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video.

قهرمان سبک وزن و سنگین وزن ONE قهرمان جهانی MMA دو دوست دارد که در تاریخ 3 نوامبر در پرایم تایم ایالات متحده به رقابت می پردازند و او منتظر یک جفت نمایش چشمگیر در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند است.

برای مثال، فابریسیو “پسر شگفت انگیز” آندراده روبرو خواهد شد جاناتان “ژنرال” هاگرتی برای عنوان خالی ONE Bantamweight کیک بوکسینگ جهانی، در حالی که “جنگجوی توانا” کانگ جی وون در حال مبارزه است بن “وانیل تاندر” تینان در یک درگیری سنگین وزن MMA.

صحبت کردن با onefc.com، مالیخین پیش بینی های خود را برای رویارویی های حیاتی آنها در ماه آینده ارائه کرد.

مالیخین: هاگرتی «هرگز» با حریفی مانند آندراد روبرو نشده است

“Sladkiy” در حالی که با هم در موی تای ببر در پوکت، تایلند تمرین می کرد، با آندراده قهرمان MMA جهانی ONE Bantamweight نزدیک شد و او دقیقا می داند که این برزیلی چه توانایی هایی دارد.

آندراد زمانی که با هاگرتی، قهرمان موی تای جهانی ONE بانتام وزن برای تاج و تخت کیک بوکسینگ روبرو شود، طلای دو ورزش را هدف خواهد گرفت، و مالیخین فکر می کند که تهدیدی متفاوت از هر کسی است که قبلاً انگلیسی با آن روبرو شده است.

ملیخین گفت:

به نظر من، ویژگی مهمی که فابریسیو دارد و می تواند به او در پیروزی کمک کند تعهد او برای مبارزه تا انتها است. او همچنین از نظر بدنی بسیار قوی است. هاگرتی هرگز چنین حریفی با استعداد فیزیکی نداشته است.

من فکر می کنم فابریسیو به طور خاص با مشت هایش استعداد بیشتری دارد و این مزیت اصلی او به جز فیزیک بدنی اش خواهد بود. همچنین ضربات او قدرتمند هستند.»

مالیخین مطمئناً هاگرتی را در نظر نمی گیرد، زیرا می داند که او یکی از پرافتخارترین مهاجمان حال حاضر روی کره زمین است.

با این حال، او فکر می کند که قدرت و پرخاشگری آندراد در نهایت منجر به پایان در بانکوک خواهد شد:

دو قهرمان نمی توانند یک مبارزه خسته کننده داشته باشند. ما اینجا در مورد لیگ های بزرگ صحبت می کنیم، دو قهرمان با هم می جنگند، پس همه باید این مبارزه را تماشا کنند و پلک نزنند.

واضح است که هیچ کس در حال نوشتن Haggerty نیست. او قهرمان این وزن است [in Muay Thai]. هاگرتی مبارزی سرسخت با زمان بندی خوب است و به خوبی آموزش دیده است.

فکر می کنم فابریسیو به او فشار بیاورد، مرکز رینگ را بگیرد و به دنبال ناک اوت باشد. قدرت فشار آوردن برنده خواهد شد. من فکر می‌کنم فابریسیو با ضربات مشت با KO برنده خواهد شد.”

“اسب تاریک بخش سنگین وزن ما” – مالیخین انتظار چیزهای بزرگ بیشتری از کانگ دارد

مالیخین همچنین با رقیب کره جنوبی کانگ جی وون ارتباط نزدیکی دارد.

اگرچه این جفت به طور بالقوه ممکن است در آینده با هم ملاقات کنند، آنها با هم پیوند برقرار کرده اند و “Sladkiy” نمی تواند صبر کند تا کنار رینگ بنشیند و تماشای پرتاب دوستش با Tynan را ببیند.

او گفت:

“بله، من عاشق این پسر کره ای هستم. او یک وزنه سنگین از کره است و همیشه می داند چگونه حریفان خود را به طور غیرمنتظره ناک اوت کند.

“به طور کلی، او بسیار مهربان است. ما همیشه قبل از دعوا از یکدیگر حمایت می کنیم و برای هم پیام های تشویق کننده می نویسیم. خیلی خوشحالم که او روی این کارت می جنگد. خوشحال خواهم شد که برای حمایت از او بیایم و تماشا کنم.”

کانگ یک رکورد 3-1 در ONE ثبت کرده است که هر سه پیروزی او با ناک اوت بوده است و مالیخین فکر می کند که رکورد شکست ناپذیری تینان در MMA را خراب خواهد کرد.

برخی ممکن است نماینده وانگ هو را به دلیل رفتار دلپذیرش دست کم بگیرند، اما مالیخین پایان ویرانگر دیگری را در 3 نوامبر پیش بینی می کند.

او اضافه کرد:

کانگ اسب تاریک دسته سنگین وزن ما است. همه همیشه فکر می کنند که ظاهر مرد خوبی دارد، پسری که نمی تواند به شما صدمه بزند، اما در نهایت همه را رها می کند. بنابراین من فکر می کنم در این مبارزه او حریف خود را KO خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا