تکواندو

سلیمی: می توانستم طلای بازی های آسیایی را بگیرم/ از مردم ایران عذرخواهی می کنم


سلیمی: می توانستم طلای بازی های آسیایی را بگیرم/ از مردم ایران عذرخواهی می کنم

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو در وزن 80+ کیلوگرم گفت: بابت اینکه رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر کرد از مردم ایران معذرت خواهی می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرین سلیمی ملی‌پوش وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان پس از کسب مدال مدال نقره بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: می‌توانستم بهتر از این باشم و نتیجه بهتری بگیریم، به همین دلیل از مردم و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در رویدادهای بعدی قطعا خوش رنگ‌ترین مدال را برای مردم کشورم کسب خواهد کرد ،گفت: مطمئن باشید با تلاش بیشتر مدال طلا از آن من خواهد بود.

ملی‌پوش تکواندو کشورمان درباره مبارزه فینال با حریف چینی، اظهار داشت: باید آنچه را که کادر فنی به من گفتند اجرا می‌کردم،متاسفانه در شرایط مسابقه گاهی تمرکز را از دست می‌دهید، در واقع عدم تمرکز در ثانیه‌های پایانی راند نخست و راند آخر، نتیجه را تغییر داد.

سلیمی در ادامه با اشاره به ناداوری این مسابقه، افزود: در راند نخست و راند آخر ۶ امتیاز در شرایط حساس از من کسر کردند که باعث شد تا به لحاظ امتیاز عقب بیفتم.

سلیمی ادامه داد: در رقابت‌های دانشجویان جهان هم این اتفاق افتاد، من حریف چینی را برده بودم که ناداوری و کسر امتیاز، نتیجه را از من سلب کرد.

وی در خصوص تکنیکی اختصاصی که در مسابقات انجام می‌دهد گفت : در خصوص تکنیکی که در مسابقات انجام می‌دهم و متاسفانه ملکه ذهنم شده است داوران اتفاق نظر ندارند گاهی امتیاز می‌دهند و گاهی هم امتیازاتم را کسر می‌کنند، متاسفانه این فن، شگرد شخصی من است که باید تلاش کنم کمتر در مسابقات از آن بهره بگیرم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا