تکواندو

در بازدید از اردوی تیم ملی پاراتکواندو؛ کارگری: تکواندو اهمیت ویژه ای برای ما دارد


کارگری: تکواندو اهمیت ویژه ای برای ما دارد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوی تیم ملی پاراتکواندو گفت: تمرکز شما باید روی این رشته و موفقیت در بازیهای پراهمیت پاراآسیایی هانگژو باشد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، غفور کارگری صبح امروز سه شنبه هجدهم مهرماه با حضور در محل فدراسیون ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو حاضر شد و با اعضای تیم های ملی و کادر فنی گفتگو کرد. 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این دیدار گفت: دومین بار است که برای دیدار با شما به فدراسیون تکواندو می آیم و این یعنی آنکه ما برای پاراتکواندو ارزش و اهمیت ویژه ای قائل هستیم. اینکه شرایط اردویی مناسبی دارید و فدراسیون امکانات خوبی در اختیار پاراتکواندو قرار داده است؛ خیلی اهمیت دارد. 

وی افزود: ما هم مثل شما در خصوص شرایطی که برای اعزام به مسابقات جهانی مکزیک پیش آمد، ناراحت هستیم. هزینه های این اعزام تامین شد و باید پیگیری کنیم که چرا شرایط اعزام فراهم نشد. البته شما باید تمرکز خود را روی موفقیت در بازی های پاراآسیایی هانگژو نمائید. امتیازاتی از دست رفت، ولی در صورتی که بتوانید در رویدادهای باقی مانده این موضوع را جبران کنید. شما نگران کسب سهمیه پارالمپیک نباشید، به رویدادهایی که شرایط کسب امتیاز داشته باشد، به خصوص مسابقات گرندپری اعزام خواهید شد.

کارگری ادامه داد: شما ورزشکاران حرفه ای هستید. یکی از ویژگی های ورزشکار حرفه ای این است که قدرت مدیریت مشکلات و بحران ها را دارد و روح و روان خود را برای موفقیت در رویدادهای آتی آماده شود. فرصت حضور در مسابقات مکزیک از دست رفت و برای آن نمی توان کاری کرد. شما باید به هر اندازه که قدرت دارید، روی رویداد مهم بازی های پاراآسیایی متمرکز شوید. در این صورت به همان میزان که قدرت دارید به همان میزان فنی تر، حرفه ای تر و قدرتمندتر هستید. 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و باید عنوان کنم که برای مباحث فرهنگی نیز فکرهایی در نظر داریم که به نحو شایسته از عزیزان قدردانی کنیم.

در ادامه این دیدار دکتر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: پاراتکواندو برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد. در طول ماه های گذشته بیش از 300 نفر در اردوهای تیم ملی حضور داشتند که تیم پاراتکواندو را حفظ کرده و برنامه های آن محل فدراسیون پیگیری شد. در مورد مکزیک هم که فدراسیون مشکلی برای اعزام نداشت و کارها نیز به موقع انجام شد. ولی بخش کنسولی سفارت مکزیک در تهران امکان صدور ویزا نداشت، مشکلی که در نهایت به عدم حضور تیم ملی پاراتکواندو در مسابقات مکزیک انجامید.

وی افزود: برای مسابقات آتی بخصوص مرحله نهایی گرندپری در منچستر مقدمات اعزام انجام شده است و طی 2 روز آینده هم برای اخذ روادید راهی ترکیه خواهند شد. 

در این دیدار همچنین مهدی پوررهنما، مریم عبدالله پور و حامد حق شناس به نمایندگی از سایر ملی پوشان در خصوص رفع مشکلاتی که در دیدار نخست رئیس کمیته ملی پارالمپیک مطرح شده بود، صحبت هایی را مطرح کردند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا