تکواندو

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ کمپ جهانی تکواندو در مشهد مقدس تاسیس شد


کمپ جهانی تکواندو در مشهد مقدس تاسیس شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و نماینده مجلس شهرستان های مشهد و نیشابور، کمپ جهانی تکواندو در مشهد مقدس راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عصر امروز 25 مهرماه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هیات همراه به همراه تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، حاج آقا پژمان فر و چنارانی نمایندگان مردم مشهد و نیشابور در مجلس شورای اسلامی؛ کمپ جهانی تکواندو در شهر مشهد مقدس تاسیس شد. 

در ابتدا حسین حسین زاده رئیس هیات استان توضیحاتی در خصوص شرایط و نحوه آماده سازی بیان کرد و  سپس مدیرکل استان نیز مواردی در خصوص فراهم آوردن زیر ساخت های لازم برای توسعه ورزش در بین جوانان عنوان داشت. 

چنارانی نماینده مردم نیشابور هم ضمن تشکر از مسئولان استان برای ایجاد زیر ساخت های لازم در جهت توسعه ورزش عنوان داشت که با چنین امکاناتی می توانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز طی سخنانی کوتاه گفت: همدلی مسئولان استان در بخش های مختلف و تلاش برای توسعه زیر ساخت های ورزش باعث شده  است تکواندو خراسان رضوی شرایط خوبی به لحاظ امکانات داشته باشد. ضمن اینکه ما هم به نوع خود کمک خواهیم کرد، چرا که در نظر داریم اردوی تمرینی تیم های ملی را در این مرکز برگزار کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس  شورای اسلامی نیز بیان کرد: جوانان ما سرشار از استعداد هستند و فراهم آوردن چنین امکاناتی می تواند در ارتقا سطح جامعه در بخش های مختلف کمک کند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا