تکواندو

لیگ برتر تکواندو، صعود زاگرس جنوبی به مکان دوم جدول رده بندی / ‏تثبیت‬ جایگاه شهرداری در صدر

لیگ برتر تکواندو،
                                                    صعود زاگرس جنوبی به مکان دوم جدول رده بندی / ‏تثبیت‬ جایگاه شهرداری در صدر


صعود زاگرس جنوبی به مکان دوم جدول رده بندی / ‏تثبیت‬ جایگاه شهرداری در صدر

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با صعود زاگرس جنوبی به مکان دوم جدول رده بندی و تداوم صدرنشینی شهرداری ورامین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی با برگزاری مبارزات هفته سوم پیگیری شد که در پایان دو روز رقابت مدعیان، شهرداری ورامین با سه طلایی که این هفته به خود اختصاص داد، با ۴۳۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان بهزاد خداداد در تیم زاگرس جنوبی با چهار طلایی که این هفته کسب کردند، جمع امتیازات خود را به عدد ۳۸۴ رسانده و به مکان دوم جدول رده بندی صعود کردند. پالایش نفت آبادان در هفته سوم یک طلا در وزن ششم کسب کرد تا با ۳۲۴ امتیاز و یک پله سقوط در مکان سوم جدول بایستد. تیم‌های مس کرمان با ۲۲۸ و پاس با ۱۹۲ امتیاز خانه‌های بعدی جدول را در اختیار دارند.

در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در پایان دو طلا به نمایندگان تیم شهرداری ورامین رسید، سهم زاگرس جنوبی و پالایش نفت آبادان نیز یک طلا بود.

در وزن ۵۸- کیلوگرم علیرضا حسین پور، ملی پوش شهرداری ورامین سومین طلای خود در لیگ برتر را کسب کرد. وی که در مرحله نیمه نهایی مهدی حاج موسایی را شکست داده بود، در مبارزه نهایی همانند هفته دوم به مصاف ابوالفضل زندی رفت و در پایان دو راند مبارزه جذاب و دیدنی صاحب برتری شد.

محمد حسن پلنگ افکن از شهرداری ورامین و کامران کاظمی از مس کرمان دیدار نهایی وزن ۶۸- کیلوگرم را برگزار کردند که در نهایت این تکواندوکار ورامینی بود که با برتری در دو راند متوالی به نشان طلا دست پیدا کرد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم صدرا مقدمی و امیررضا صادقیان دو تکواندوکار تیم پالایش نفت آبادان به دیدار نهایی راه پیدا کردند که با تصمیم کادر فنی این تیم، صدرا مقدمی عنوان نخست را کسب کرد.

آرین سلیمی تکواندوکار تیم زاگرس جنوبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با برتری مقابل همه رقبا به دیدار نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم راه پیدا کرد. از آن سوی جدول نیز سعید فتحی از تیم شهرداری ورامین به مبارزه پایانی راه پیدا کرد که در پایان این سلیمی بود که موفق شد با برتری مقابل رقیب، به نشان طلا دست پیدا کند.

در پایان هم از سوی کمیته برگزاری علیرضا حسین پور از شهرداری ورامین به عنوان بهترین تکواندوکار، احمد اخلاقی به عنوان بهترین داور، بهزاد خداداد سرمربی زاگرس جنوبی (روز نخست)، پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری ورامین (روز دوم) بهترین مربی و بهروز بختیاری از پالایش نفت بهترین سرپرست انتخاب و معرفی شدند.

نکته مهم اینکه هادی ساعی رئیس، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون (مدیرفنی تیم‌های ملی) و اکبر سلطانی عضو کمیته فنی به همراه اعضای کادر فنی تیم ملی در هر دو روز مسابقات را به دقت زیر نظر داشتند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا