مسابقات one

Yod-IQ در Barnburner Musaev را از بین می‌برد، آواتار آن را سه پشت سر هم در ONE Friday Fights 44 می‌سازد

Yod-IQ در Barnburner Musaev را از بین می‌برد، آواتار آن را سه پشت سر هم در ONE Friday Fights 44 می‌سازد

Yod-IQ در Barnburner Musaev را از بین می‌برد، آواتار آن را سه پشت سر هم در ONE Friday Fights 44 می‌سازد

Yod IQ یا Pimolsri Ilyas Musaev ONE Friday Fights 44 11

Yod-IQ در Barnburner Musaev را از بین می‌برد، آواتار آن را سه پشت سر هم در ONE Friday Fights 44 می‌سازد

Yod IQ یا Pimolsri Ilyas Musaev ONE Friday Fights 44 11

ONE Friday Fights 44 این آخر هفته هنگامی که از بانکوک، استادیوم بوکس Lumpinee تایلند به صورت زنده در روز جمعه، 8 دسامبر پخش شد، یک مسابقه دو سر را برای بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان آغاز کرد.

12 مسابقه موی تای و هنرهای رزمی ترکیبی در داخل مکان مشهور ارائه می شد و این اقدام از ابتدا تا انتها در سطح جهانی بود.

قبل از اینکه همه توجهات به ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video بعداً امروز، بیایید همه چیزهایی را که در پرایم تایم آسیا در آخرین قسمت از ONE Friday Fights رخ داد، مرور کنیم.

Yod-IQ در تیلت هیجان انگیز با موسایف پیروز تقسیم تصمیم می شود

Yod IQ یا Pimolsri Ilyas Musaev ONE Friday Fights 44 2

Yod-IQ یا Pimolsri زمانی که او در مبارزه موی تای در وزن باطل قدم گذاشت، منتقدانی داشت که باید به آنها پاسخ دهند الیاس موسیفو او موفق شد با کسب یک پیروزی با تصمیم چندشاخه آنها را ساکت کند.

این زوج برای ضربه زدن در قاب ابتدایی اعتصاب کردند، و هر مبارز توانایی خود را با پاسخ دادن به آتش دشمن نشان داد.

سرعت در فریم دوم به طور قابل توجهی افزایش یافت، یود-آی کیو برای ضربات خود خانه ای پیدا کرد و موسایف با آرنج های چرخان، دشمن تایلندی خود را خیره کرد.

هر دو نفر در مرحله سوم حضور داشتند، اما انتخاب شوت Yod-IQ به او اجازه داد تا از همتای روسی خود جلو بیفتد، و زانوها و ترکیب هایی که او در کلینچ فرود آمد، قرارداد را قطعی کرد.

داوران پیروزی تصمیم تقسیم شده را به Yod-IQ دادند و او را به ستون برنده بازگرداندند و لوح او را به امتیاز خیره کننده 118-36 رساندند.

Pompet Blitzes Rittidet برای توقف چشمگیر در دور سوم

پومپت پی کی سانچای در نبرد موی تای وزن 132 پوندی خود با تمام دنده ها تلاش کرد تا یک TKO راند سوم را به دست آورد. Rittidet Sor Sommai.

Rittidet در اوایل دویدن نرم‌تر از این دو به نظر می‌رسید، و مرد پی‌ک‌ساینچای مویتایگیم را با ضربات به‌موقع از پای خود درآورد، اما پومپت خونسردی خود را حفظ کرد و با دست پاسخ داد.

در راند دوم، پومپت با حمله بوکس خود فشار را کاهش داد. و اگر چه دشمن Sor Sommai او به شکلی تهاجمی بازگشت، به نظر می رسید که مسابقه از او دور می شود.

پومپت در فریم پایانی تمام ایستگاه‌ها را بیرون کشید و با مشت‌های خشمگینی که ریتیدت را دو بار سرنگون کرد وصل شد.

یک سر و صدا نهایی سپس داور را مجبور کرد تا در ساعت 1:56 وارد میدان شود و پومپت را به پیروزی رساند و صفحه او را به 105-44 رساند.

Maisangkum Chalarmdam را متوقف می کند تا 4-0 در ONE برود

Maisangkum Sor Yingcharoenkarncharng در راه به ثمر رساندن یک پایان بی رحمانه در دور اول مقابل، گامی به عقب برنداشت چالارمدام نایوکاتاسالا در جلسه موی تای وزن 119 پوندی خود.

این جوان 22 ساله با شعله ور شدن از اسلحه بیرون آمد و از همان ابتدا چالارمدام را به یک تنبل تبدیل کرد. هنگامی که “کینگ اسپید” طعمه را گاز گرفت و به جلو قدم گذاشت، مایسانگ کوم یک قلاب سمت راست تاول زا را به بدنش زد تا مسابقه در ساعت 2:54 دور اول پایان یابد.

این ورزشکار بوکس 3 در دوران حرفه ای خود با امتیاز 50 بر 16 و در ONE با نتیجه 4 بر 0 پیش رفت.

Peemai بهترین Thanungern در جنگ با وزن

Peemai Por Kobkuea برد مقابل را به دست آورد Thanungern FA Group در پایان یک موی تای مهیج با وزن که طرفداران را روی لبه صندلی هایشان داشت.

Thanungern قوی‌تر از این دو را شروع کرد و بر بخش‌های دو راند اول با خروجی متنوعی که از تمام سلاح‌های او استفاده می‌کرد تسلط یافت.

نماینده گروه FA حریف خود را با زانوهای سنگین به بدنش در مصراع دوم آسیب دید، اما پیمای فیلمنامه را با یک قلاب چپ بزرگ ورق زد که مرد مقابلش را پایین آورد.

او بلافاصله بعد از آن بار دوم Thanungern را کنار گذاشت و تمام تلاش خود را کرد تا قرارداد را از آنجا به پایان برساند، اما به نوعی رقیب بادوام او توانست به آن بچسبد.

تانونگرن سعی کرد در راند سه با آرنج به بازی برگردد، اما دور دوم پیمای باعث شد که او تصمیم متفق القول را در پایان بگیرد و امتیاز خود را به 46-19 برساند.

گانچای امتیازهای هایلایت-ریل ضربه سر KO در مقابل بینلادین

گانچای جیتموانگنونمعرفی او به جمعیت Lumpinee نمی توانست بهتر از این پیش برود، زیرا او ناک اوت کرد بینلادین سنگموراکوت تا دوره تبلیغاتی خود را به شکلی خوب آغاز کند.

این جوان 22 ساله طوفان اولیه بین‌لادین را در موی تای وزن 124 پوندی آن‌ها پشت سر گذاشت تا از خودش شلیک کند و فاصله‌اش را پیدا کند.

زمانی که گانچای محدوده خود را مشخص کرد، تمام آنچه را که در اختیار داشت پشت یک ضربه سر بیهوده گذاشت تا مسابقه را در ساعت 2:24 دور اول به پایان برساند.

با اولین پیروزی، ورزشکار سالن بدنسازی Jitmuangnon به 31-19 در کل حرفه خود رسید.

دست راست سانگ پراب پت‌موانگ‌تای را پایین و بیرون می‌آورد

سانگ پراب لوکپیچیت ساخته شده است سالن بدنسازی Petmuangthai TBM برای باز گذاشتن چانه‌اش در مسابقه موی تای با وزن 112 پوندی پرداخت.

پت‌موانگ‌تای هر زمان که به سمت دشمن کوتاه‌ترش قدم می‌زد، آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید و سرش را به عنوان هدفی برای سونگ پراب رها می‌کرد تا به سمت آن تاب بخورد.

در پایان دور اول، ورزشکار لوکپیچیت خانه ای برای حق اورهند خود پیدا کرد تا پتموانگ تای را زمین بگذارد، اما تایلندی توسط زنگ نجات یافت.

با این حال، سونگ پراب با انگیزه آن موفقیت، در راند دوم به دنبال حریف خود رفت و KO را با رگبار دست راست در نقطه 2:12 پیدا کرد تا رکورد خود را به 61-15 برساند.

آواتار سه پیروزی متوالی در برابر وانگ می کند

Avatar PK Saenchai Wang Kaifeng ONE Friday Fights 44 21

آواتار PK Saenchai رسماً با کسب سومین پیروزی خود در همان بازی‌های مقابل، مسابقات قهرمانی ONE را آغاز کرد وانگ کایفنگ در موی تای موی تای.

مهاجم تایلندی در دور اول با یک وانگ مطمئن روبرو شد، اما او ورودی های خود را به خوبی اندازه گیری کرد و ضربات خود را عالی اجرا کرد.

اعتماد به نفس آواتار در دور دوم بیشتر شد. او در جیب ایستاد و قبل از اینکه او را با آرنج در وسط قاب باز کند، حرارت را بر روی حریف چینی خود افزایش داد.

در راند پایانی، آواتار با بستن تهاجمی وانگ با ضربات بدنی چشمگیر و فشار بالا، روشن کرد که او گرسنه‌ترین مبارز است و همین کافی بود تا او در نهایت تصمیم متفق القول را برد.

این بازیکن 30 ساله با پیروزی 98 بر 42 امتیاز خود را به حرکت درآورد.

قدرت چیچک باعث می‌شود که در جنگ با بلاسی به او سر بزند

فرزان “بوگیمن” چیچکقدرت او تفاوتی بود که در نبرد موی تای او در سه دور در وزن بانمک داشت لنی بلاسی.

بلاسی در راند ابتدایی قوی به نظر می رسید و از ضربه ضربدری خود برای گلزنی از بیرون استفاده کرد و قلاب چپ خود را روی بدنه فرود آورد. اما چیچک در مواجهه با این توهین ثابت قدم بود و در ثانیه های مرگ دشمن خود را تکان داد.

در راند دوم، تندرو ترک بیشتر مشت‌های رقیب خود را جذب کرد و با قلاب‌ها و اورهندهای سنگین مقابله کرد، قبل از اینکه یک آرنج چرخشی باعث شد بلاسی در اواخر فریم بچرخد.

این بازیکن ایتالیایی در راند سوم پشت سر کراس خود به کار خود ادامه داد، اما چیچک ایستادگی کرد و مشت های آسیب زاتر را به ثمر رساند تا با تکان دادن سر از سوی داوران، رکورد خود را به 22-7 برساند.

آلوس ایکس در مقابل چیرینو پیروز شد و در یک بازی 3-0 رفت

پس از دو بازی موفق در ورزشگاه لامپینی، یولی آلوز هر دلیلی داشت برای اینکه با او در مسابقه موی تای وزن کاه او احساس اطمینان کند چلینا چیرینوو ستاره برزیلی از آن نهایت استفاده را کرد تا یک برد چشمگیر دیگر به دست آورد.

Chirino در فریم باز با فشار محکم و ضد حملات قوی درخشید، اما آلوز در فریم دوم به تنبلی رسید.

او با آرنج، ضربات تیراندازی و ضربات جلویی که دشمنش را نیش زد و او را به مبارزه بازگرداند، فرود آمد، اما چیرینو در پاسخ با چند ترکیب مناسب وارد میدان شد و همه چیز را برای بازی گذاشت.

در راند پایانی، آلوز با ضربات جلویی و حملات ساق پا جلوتر رفت و با نتیجه 3-0 در ONE و در مجموع 31-6 به پیروزی رسید.

علی با بازی کشتی قوی بیاگتان را دفع می کند

فریتز بیاگتان بابرعلی ONE Friday Fights 44 12

بابر «شلاق زن» علی مجبور شد برخی از نقاط سخت را تحمل کند تا تصمیم را به دست آورد فریتز “کودک تورنادو” بیگتان در مسابقه MMA هیجان انگیز وزن مگس.

بیاگتان، هنرمند ناک اوت، به نظر می‌رسید که دشمنش را در دور اول با چند تلنگر قدرتمند به لرزه درآورد، اما ستاره افغان با خوردن ضربات و فشار دادن به جلو، دوام خود را نشان داد.

پس از رگبار زمین و پوند در اواخر دور اول، شتاب علی در راندهای دوم و سوم افزایش یافت. “The Flogger” بارها بیاگتان را به بوم برد و با مشت، زانو و آرنج از موقعیت بالایی گلزنی کرد.

“تورنادو کید” هرگز از مبارزه دست نکشید، اما نتوانست جریان را تغییر دهد و علی با تصمیم متفق القول به پیروزی 7-2 دست یافت.

Bumina-ang Folds Dursun با KO خیره کننده 23 ثانیه ای

کارلو بومینا آنگ سومین پیروزی متوالی خود را در ONE کسب کرد و این کار را با امتیازهای سبک با ناک اوت انجام داد الیاس دورسون تنها 23 ثانیه پس از رویارویی آنها در وزن باتام MMA.

وقتی زنگ افتتاحیه به صدا درآمد، استعداد تیم لاکای وقت خود را تلف نکرد و با قلاب راست که دشمن ترک او را تحت فشار قرار داد، با حمله دورسون مقابله کرد.

بومینا آنگ می‌دانست که پایان کار از آنجا به پایان می‌رسد، و او یک قلاب سمت چپ عالی فرود آورد تا به محض اینکه روی پاهایش برگشت، دشمنش را سرد کند.

این بازیکن 29 ساله در ONE به 3-0 رسید و چهارمین پیروزی دوران حرفه ای خود را در MMA به دست آورد.

گومز در مسیر پیروزی در اولین پیروزی نرم به نظر می رسد

لئاندرو «ماشین جونیور» گومز اجرای جراحی را با دور سوم TKO به پایان رساند میلاد حسینی در نمایشگاه MMA خود در وزن مگس.

ورزشکار پرتغالی با ضربه تند خود در دو راند اول یک قدم جلوتر ماند و قبل از باز کردن زانوهای پرنده تماشایی، ایرانی را با دستانش تنبیه کرد.

در راند سوم، گومز پایش را بیشتر روی گاز گذاشت و قبل از کار از عقب، با یک برداشتن گلزنی کرد. او سپس جهنم را بر سر حسینی افکند که مرد باشگاه مبارزه پوکت به پاهایش بازگشت.

«ماشین جونیور» دشمن خود را به گوشه عقب رساند و او را با قلاب‌های ویرانگر هل داد، که باعث شد داور در 2:47 وارد صحنه شود و رکورد گومز را به 5-1 برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا