تکواندو

بازی های آسیایی هانگژو؛ حسین پور راهی فینال شد


حسین پور راهی فینال شد

ملی پوش تکواندو کشورمان در وزن 63- کیلوگرم به دیدار فینال بازی های آسیایی هانگژو صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، علیرضا حسین پور ملی پوش تکواندو کشورمان در وزن 63- کیلوگرم در بازی های آسیایی هانگژو، با کسب چهار پیروزی متوالی راهی فینال شد. وی ابتدا «ریحان» از اندونزی را 2 بر صفر شکست داد و در ادامه «محمدخان» از پاکستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. 

حسین پور در مرحله یک چهارم نهایی «لی» از کره جنوبی را در دو راند متوالی و با نتایج 16بر5 و 14 بر2 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه نهایی «الهلوانی» از اردن دارنده برنز جهانی مکزیک و نقره و برنز رقابت های آسیایی را هم 2 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. حریف حسین پور در فینال «بان لانگ» از تایلند است.

اما در گروه بانوان، ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی در اوزان 53- و 57- کیلوگرم با واگذاری نتایج به حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند. کیانی در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد و پس از آن در مرحله  یک هشتم نهایی مقابل «چوتیکان» از تایلند با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. میرنوراللهی هم در همان دیدار اول خود مقابل کیم از کره  جنوبی نتیجه را در 2 راند واگذار کرد و خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشت.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا