جودو

دیدار میراسماعیلی و قهرمانان جودو با استاندار خراسان شمالی

دیدار میراسماعیلی و قهرمانان جودو با استاندار خراسان شمالی

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان ظهر امروز(پنج شنبه ۱۷اسفندماه_۱۴۰۲) با استاندار خراسان شمالی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسیون جودو، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو  امروز (پنج شنبه ۱۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲)همراه با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، یونس ولی زاده رئیس هیات جودو استان خراسان شمالی، حسن دوشنگی دبیر هیات جودو استان خراسان رضوی، قاسم باغچقی عضو تیم ملی و بهزاد وحدانی نایب رئیس هیات جودو استان با حسین نژاد استاندار، استان خراسان شمالی دیدار و گفت و گو کردند.

میراسماعیلی در ابتدای صحبت های خود از حمایت های ورزشی استاندار تقدیر کرد و گفت: ما حسین نژاد استاندار محترم استان خراسان شمالی را عضو خانواده جودو کشور می دانیم.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم خراسان شمالی در طرح آمایش سرزمین در ورزش جودو رتبه نخست کشوری را دارد و تعداد زیادی از قهرمانان کشور در این استان فعال هستند.

رئیس فدراسیون جودو خراسان شمالی را از قطب های اصلی جودو عنوان کرد و گفت: نگاه ویژه ای به این استان و قهرمانان آنها داریم که امیدواریم سال آینده با تلاش شبانه روزی نتایج بهتری حاصل شود.

میراسماعیلی لغو تعلیق ورزش جودو پس از چهار سال را اتفاق مهمی دانست و گفت: حقانیت جودو پس از دفاع از غزه به همگان ثابت شد و از شهریور ماه امسال از 

حالت تعلیق بیرون آمد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون و هیات همراه، افزود: ما جودکاران بسیار قوی در این استان داریم که همین عامل باعث شده تا در دنیا بدرخشیم.

بستر لازم برای سرآمد شدن در این رشته فراهم است ضمن اینکه طرفدار سرسخت این رشته هستیم که برنامه های متعددی برای پیشرفت این رشته برای سال آینده خواهیم داشت.

لازم به ذکر است،آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان امروز برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات جودو راهی استان خراسان شمالی شده بود.

 

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا