جودو

فرهادی زاد: همه ما کنار تنها نماینده جودو بانوان در هانگژو هستیم/ برای موفقیت بربط در بازیهای آسیایی دعا میکنیم

فرهادی زاد: همه ما کنار تنها نماینده جودو بانوان در هانگژو هستیم/ برای موفقیت بربط در بازیهای آسیایی دعا میکنیم

نائب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: همه ما برای مریم بربط تنها نماینده جودو بانوان کشورمان در بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ آرزوی موفقیت و‌دعا میکنیم در مسابقه پیش رو بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی جودو بانوان، در صحبت های خود اظهار داشت: شما دختران عزیز ما تاثیر گذار در جامعه هستید. خوشبختانه جودو در آستانه رفع تعلیق است و این اتفاق خوبی برای جودو ایران است. شما از این به بعد قرار است در مسابقات مختلفی حضور پیدا کنید، پس یادتان باشد ورزشکاری موفق است که با تمام این اتفاقاتی که رخ می دهد روی تاتامی کاملا تمرکز داشته باشد و‌ بتواند مقابل حریفان روی تاتامی بهترین نقش را ایفا کند. یادتان نرود شما میروید تا حق تان را بگیرید.

وی در ادامه افزود: از شما دختران خیلی توقع داریم، چون شما در جامعه نقش بسیار مهمی دارید. حضور شما در سالن مسابقات پیامد مثبتی برای جامعه دارد تا سایر افراد جامعه به واسطه موفقیت های شما به باشگاها بروند. یک تعداد زیادی از دختران ما با موفقیت های شما به این نتیجه میرسند، به جای اینکه در سراسر کشور در خانه بنشیند در سالن ورزشی حضور پیدا کنند و سلامتی خود را تضمین کنند. در ورزش وفاداری، گذشت، همدلی و… را یاد میگیرید. هیچ جایی را نمی توانیم پیدا کنیم که مثل ورزش در تعلیم و تربیت ما موثر باشد.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطرنشان کرد: در آستانه اعزام به مسابقات پیش رو باید تمام تمرکز شما روی کسب موفقیت باشد. با موفقیت شما در مسابقات؛ دختران جامعه در مسیری که شما برای آنها درست کرده اید حرکت می کنند و این باعث می شود شما در بین خانواده های جامعه محبوب و عزیز باشید.

وی در ادامه عنوان کرد: همه ما کنار مریم بربط هستیم و برای تنها نماینده جودو بانوان در بازیهای آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت میکنم و برای پیروزی وی دعا میکنیم تا در هانگژو بدرخشد.همه ما در خدمت شما هستیم و هرکاری بتوانیم انجام می دهیم تا جودو بانوان موفق باشد. بدون شک ما در بازیهای آسیایی نیز در کنار شما خواهیم بود.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا