مسابقات one

“این خیلی دیوانه خواهد شد” – جان وین پار نمی تواند صبر کند تا شاهد مقابله با Tawanchai باشد. مبارزه با عنوان جهانی سوپربون

“این خیلی دیوانه خواهد شد” – جان وین پار نمی تواند صبر کند تا شاهد مقابله با Tawanchai باشد. مبارزه با عنوان جهانی سوپربون

جان وین پار پس از مبارزه بازنشستگی در ONE X در جمع مردم سخنرانی می کند

“این خیلی دیوانه خواهد شد” – جان وین پار نمی تواند صبر کند تا شاهد مقابله با Tawanchai باشد. مبارزه با عنوان جهانی سوپربون

جان وین پار پس از مبارزه بازنشستگی در ONE X در جمع مردم سخنرانی می کند

نماد موی تای استرالیا مانند میلیون ها طرفدار در سراسر جهان جان وین پار برای مسابقه قهرمانی جهانی موی تای ONE Featherweight بین پادشاه حاکم انجام شده است Tawanchai PK Saenchai و صاحب عنوان سابق کیک بوکسینگ وزن پر سوپربن سینگا ماوین.

برای رویداد اصلی برنامه ریزی شده است ONE Fight Night 15 در Prime Video و با رفتن در استادیوم تاریخی بوکس لومپینی در بانکوک، آن مسابقه پرفروش دومین دفاع تاوانچای از کمربندش در مقابل جمعیت خروشان تایلندی را نشان خواهد داد.

قبل از اینکه این اقدام به صورت زنده در روز جمعه، 6 اکتبر در پرایم تایم ایالات متحده آغاز شود، پار با onefc.com در مورد اینکه چه چیزی این مسابقه را بسیار خاص می کند صحبت کرد.

برای شروع، “The Gunslinger” به سرعت متوجه می شود که دارنده عنوان در حال ناک اوت های متوالی استخوان شکن است – یک پایان ضربه پا از جمال یوسفوف در ONE Fight Night 7 و یک TKO بازو از داویت کریا در یک درگیری کیک بوکسینگ در ONE Fight Night 13.

پار می گوید که هر دوی این اجراها قدرت رعد و برق پشت ضربات افسانه ای تاوانچای را نشان می دهند:

فرم تاوانچای در دو مبارزه آخرش، متوقف کردن دو نفر مختلف با ضربات ویرانگر درست مثل این است که، بله، چیزی غیرمعمول است. شکستن استخوان فقط وحشیانه است.»

کهنه کار بیش از 130 مبارزه حرفه ای و قهرمان سابق موی تای جهانی WMC، استرالیایی بازنشسته این کار را انجام داده و در دنیای مهیج دیده است.

اما به گفته پار، قدرت ضربه زدن تاوانچای چیزی کاملاً متفاوت است:

“قدرت او دیوانه کننده است. من تعداد زیادی از تایلندی‌ها را دیده‌ام که قطار می‌کنند، مدت‌ها در کمپ بوده‌ام، و بعد از آن دیدن او در هتل سنگاپور به لنت‌ها برخورد کرده است… واقعیت این است، وای، این بچه عادی نیست. آنچه او در اختیار دارد بسیار منحصر به فرد است.»

در همین راستا، پار می داند که سوپربون به تنهایی یک ورزشکار خاص است.

قهرمان سابق جهانی کیک بوکسینگ ONE Featherweight که به طور گسترده در میان برترین مهاجمان پوند به پوند سیاره به شمار می رود، دارای یک ضربه بالا زهرآگین است – همان ضربه ای که برای زدن ناک اوت هایلایت قرقره استفاده کرد. تایفون اوزجان در جدیدترین سفرش

در نهایت، “The Gunslinger” معتقد است که سلاح می تواند عامل تعیین کننده ای در برابر تاوانچای باشد. او در مورد آنچه سوپربون به میز می آورد صحبت کرد:

زمان، قدرت و تجربه. او همه تیک باکس ها را نیز تیک زده است. او بسیار نخبه است و یک اشتباه مهم می تواند پایان مبارزه در یک چشم به هم زدن باشد. در هر صورت، هر دو به اندازه یکدیگر شگفت‌انگیز هستند، بنابراین بله، یک اشتباه در هر دو طرف تعیین می‌کند که چه کسی برنده می‌شود یا نه.”

Parr Break Down Tawanchai Vs. سوپربن

جان وین پار توسط Tawanchai PK Saenchai و Superbon Singha Mawynn از بین می رود. اما وقتی بالاخره در 6 اکتبر به میدان می‌روند، او روند مبارزه آنها را چگونه می‌بیند؟

پار گفت:

“این خشونت خواهد بود. خیلی دیوانه خواهد شد دو تایلندی برتر و نخبه در مقابل یکدیگر فرصتی شگفت‌انگیز برای به نمایش گذاشتن موی تای مناسب و واقعی، قهرمان در مقابل قهرمان برای غربی‌هایی است که قبلاً این سطح رقابتی را ندیده‌اند.

هنگامی که پار وارد جزئیات مسابقه می شود، ضربه بالا شریرانه رقیب را به صفر می رساند.

او می‌گوید که سوپربون به دلیل زمان‌بندی عالی‌اش که در طول دوران حرفه‌ای باورنکردنی 149 مبارزه‌اش در بالاترین سطوح ضربه‌زنی به ثبت رسیده، بسیار خطرناک است.

او منتظر می‌ماند تا حریف ابتدا ترکیب را شروع کند، زیرا می‌داند که هنگام اجرا دست‌هایش پایین می‌آید تا دست‌هایش را فرود بیاورد، سپس ضربه سر را فرود بیاورد.

«آموزش تجربه سخت است. آموزش تجربه غیرممکن است. شما باید آنجا باشید و صدها بار این کار را انجام دهید تا دقیقا بدانید چه زمانی باید اجرا کنید. پس بله، سوپربون این هدیه را دارد.»

در پایان، «تفنگ‌باز» تلاش می‌کند تا یک مورد علاقه آشکار را ببیند. اما او یک چیز را به طور قطع می داند – طرفداران می توانند انتظار یک بارنبرنر همه جانبه را در ONE Fight Night 15 داشته باشند.

پار افزود:

آنها آسیب زیادی می بینند و هیچ احساسی از خود نشان نمی دهند. خیلی، فقط وحشیانه خواهد بود. عالی میشه خیلی سرگرم کننده خواهد بود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا