تکواندو

آیین استقبال از شهید ورزشکار محسن حسین نیا در ساری برگزار شد


آیین استقبال از شهید ورزشکار محسن حسین نیا در ساری برگزار شد

شب گذشته پیکر شهید محسن حسین نیا از مسیر تهران به پل سفید و زیراب وارد شد و پس از برگزاری مراسم استقبال در آن دو شهر، وارد ساری شد.

به گزارش فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، سید محسن حسین‌نیا بهنمیری از تکواندوکاران مازندرانی که در حمله‌ی ناجوانمردانه  جیش‌الظلم در شهرستان «چابهار» و «راسک» سیستان و بلوچستان، به شهادت رسید، عصر روز جمعه از مسیر سوادکوه وارد مازندران شد از حسینیه شهید رستمی کندوان تا ایستگاه تاکسی خیابان امام پل سفید، پس از آن از مقابل بانک مسکن تا میدان امام خمینی شهر زیراب مورد استقبال هم استانی ها قرار گرفت.

همینطور شب گذشته مراسم استقبال با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران، حجت الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی دیگر از مسئولان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان در شهرستان ساری برگزار شد.

تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا روز یک شنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ از جلوی سپاه بابلسر تا میدان شهدا و سپس در زادگاهش روستای روشندان بهنمیر تدفین می‌شود.
 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا