دسته بندی نشده

انتخاب‌های متخصص و بهترین شرط‌ها: شرط‌بندان در PFL در مقابل Bellator و UFC مکزیکوسیتی به نفع چه کسانی هستند؟ کدام مبارزان در یک آخر هفته پر اکشن در MMA برتری دارند؟ مربیان و تحلیلگران شرط بندی در 2dESPN.comPFL وزن می کنند

انتخاب‌های تخصصی و بهترین شرط‌ها: شرط‌بندان در PFL در مقابل Bellator و UFC مکزیکوسیتی به نفع چه کسانی هستند؟

شنبه یک روز جهانی بزرگ در MMA است، با UFC در مکزیکو سیتی و PFL در ریاض، عربستان سعودی، برای مسابقات قهرمانان PFL در مقابل قهرمانان Bellator.

مال مکزیک براندون مورنو (21-7-2)، قهرمان سابق وزن مگس مردان UFC، رویداد UFC علیه براندون رویوال (15-7) در مکزیکوسیتی آرنا (ESPN+، کارت اصلی در ساعت 10 شب به وقت شرقی، مقدمات در 7 بعد از ظهر).

در عربستان سعودی، کارت PFL در مقابل Bellator (ESPN+ PPV در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، مقدماتی ESPNews/ESPN+ در ساعت 12:30 بعد از ظهر) با دو مسابقه که دو قهرمان برتر را در مقابل یکدیگر قرار می دهند، تیتر یک می شود: PFL’s رنان فریرا (12-3) در برابر Bellator’s رایان بادر (31-7) در مسابقات اصلی سنگین وزن، با یک قهرمان میان وزن قهرمان سبک وزن سبک PFL ایمپا کاسنگانای (15-3) در برابر پادشاه میان وزن Bellator جانی ابلن (14-0). علاوه بر این، چندین قهرمان فعلی و سابق دیگر در کارت PFL هستند.

مارک ریموندی با مربی Xtreme Couture MMA اریک نیکسیک صحبت کرد تا دیدگاه او را در مورد دو رویداد اصلی دریافت کند. رید کوهن و ایان پارکر، کارشناسان شرط‌بندی ESPN، دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود را در مورد مبارزات UFC و PFL اضافه می‌کنند.

یادداشت سردبیر: پاسخ ها برای اختصار و وضوح ویرایش شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا