ووشو

کامبت گیمز۲۰۲۳ – ریاض؛ محمدرضا ریگی سومین فینالیست ووشو ایران

کامبت گیمز۲۰۲۳ – ریاض؛ محمدرضا ریگی سومین فینالیست ووشو ایران

کامبت گیمز۲۰۲۳ - ریاض؛ محمدرضا ریگی سومین فینالیست ووشو ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

در آخرین رقابت روز نخست این بازی‌های و در بخش ساندا مردان، محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم کشورمان به مصاف “جورج عید” از لبنان رفت و ضمن کسب برتری مقابل این حریف به دیدار نهایی این دسته وزنی راه یافت.

نماینده کشورمان در بازی پایانی این وزن باید فردا (یکشنبه ۳۰ مهرماه) به مصاف “اشرف محمد” از مصر برود.

پیش از این دیدار نیز شهربانومنصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در این پیکارها مقابل “مناکا توکچوم” از هند به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم زنان شد. همچنین محمد مهدی رضایی در وزن ۷۰- کیلوگرم مردان “الکساندر ال راسی” از لبنان را شکست داد و فینالیست شد.

صبح امروز نیز سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان این پیکارها با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت خواهد کرد. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش هستند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا