تکواندو

زین العابدینی: کاپ‌ آسیا را به قطب تکواندو آوردیم


زین العابدینی: کاپ‌ آسیا را به قطب تکواندو آوردیم

ریحانه زین العابدینی سرمربی تیم هیات تکواندو استان البرز در دوازدهمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا از روند چگونگی عملکرد تیم تا کسب عنوان سومی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، دوازدهمین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا در حالی در فدراسیون تکواندو برگزار شد که نماینده استان که بنام هیات تکواندو البرز برای نخستین بار در این رویداد شرکت کرده بود موفق به احراز شش مدال وعنوان سومی این دوره از رقابتها شد.

نمایندگان استان که مبارزات دیدنی بر روی شیهاپ جانگ جام باشگاه های آسیا به نمایش گذاشتند با هدایت کادر مجرب و توانمند موفق به ثبت این مهم شدند،در راس کادر فنی ریحانه زین العابدینی که سال ها تجربه تیم داری و حضور در لیگ های کشور را دارد از روند برگزاری این رویداد و چگونگی کسب مقام سومی سخن میگوید.،ماحصل گفتگوی زین العابدینی با روابط عمومی استان بدین شرح است:

در وهله اول از حمایت های همه جانبه و دلسوزانه مسئولین استان از تیم قدردانی مینماییم که با حضور در سالن مسابقات نیز قوت قلبی برای همه اعضاء تیم بودند و نقش شایان توجه ای در ثبت این موفقیت داشتند،ضمنا از پوشش خبری و انعکاس اخبار موفقیت های استان طی برگزاری رویدادهای بین المللی تشکر مینمایم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت:با توجه به تعویق یک ساله در برگزاری این رویداد امسال شاهد حضور پرشور تکواندوکاران بودیم و با وجود اینکه شرکت کنندگان در این رویداد در لیگ های کشور حضور مستمر داشتند با وجود هزینه های گزاف با اشتیاق پای به این رقابتها گذاشتند که این مهم نشان دهنده علاقه و انگیزه دختران ایرانی است.

سرمربی تیم منتخب البرز در رقابتهای جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: با توجه به حضور کمرنگ دیگر کشورها در رویدادهای بین المللی تهران شاهد مبارزات با کیفیت و فنی بودیم که این موضوع مطمئنا میتواند تاثیر بسزایی در روند تصمیم گیری های فدراسیون برای برگزاری رویدادهای آتی بگذارد.

زین العابدینی ادامه داد: بنده برای دومین بار افتخار حضور در رقابتهای جام باشگاه ها را داشتم در دوره های قبلی سال 94 به همراه تیم کوروش به این مسابقات در کشور امارات اعزام شدم و موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدیم،در این دوره نیز با غیرت مثال زدنی اعضاء تیم و جنگ برای سربلندی استان با اختلاف ناچیز امتیازی نسبت به تیم دوم در جایگاه سوم ایستادیم.

ناگفته نماند اعضاء تیم البرز با فاصله زمانی کم بلافاصله پس از لیگ های کشوری و حضور اکثر قریب به اتفاق تکواندوکاران در دو رویداد جام فجر و جام باشگاه ها وارد گود شد اما از نظر کادر فنی در نهایت نتایج قابل قبولی را ثبت کردند،امیدوارم در سال های آتی نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی هیات استان شاهد درخشش بازیکنان و تیم های استان در لیگ های کشوری و بین المللی باشیم.

وی در پایان گفت: از آنجا که استان البرز از ابتدا نیز به عنوان قطب اصلی تکواندو کشور بوده است همواره نگاه ویژه ای به این استان شده است،در همین راستا از مسئولین هیات تقاضا دارم بستری مناسب برای قهرمانانی که سرمایه های استان میباشند ایجاد کنند تا همواره جلوتر از دیگر استان ها و پیش رو باشیم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا