مسابقات one

“پشت من به دیوار بالاست” – ادگار تابارس قصد دارد قطار هیپ یوهان غزالی را در برخورد بحرانی از مسیر خارج کند.

“پشت من به دیوار بالاست” – ادگار تابارس قصد دارد قطار هیپ یوهان غزالی را در برخورد بحرانی از مسیر خارج کند.

“پشت من به دیوار بالاست” – ادگار تابارس قصد دارد قطار هیپ یوهان غزالی را در برخورد بحرانی از مسیر خارج کند.

الیاس محمودی ادگار تابارس ONE Fight Night 13 25

“پشت من به دیوار بالاست” – ادگار تابارس قصد دارد قطار هیپ یوهان غزالی را در برخورد بحرانی از مسیر خارج کند.

الیاس محمودی ادگار تابارس ONE Fight Night 13 25

ادگار تابارس مصمم است ثابت کند که شایستگی رقابت در کنار بهترین ها در ONE Championship را دارد.

در 8 دسامبر در پرایم تایم ایالات متحده، او برای رویارویی با پدیده جوان بازخواهد گشت یوهان غزالی در یک درگیری موی تای وزن مگس در ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video.

تابارس پس از گذراندن دو حضور اول خود در سازمان، بدون برد می‌داند که در نبرد او با این اعجوبه 17 ساله در کارت تاریخی ONE در بانکوک، تایلند، خطرات زیادی وجود دارد.

حالا در آخرین آماده سازی خود برای آن مسابقه در ورزشگاه بوکس لامپینی، بازیکن برجسته مکزیکی با onefc.com در مورد اردوی مبارزه و طرز فکر او:

من بسیار مضطرب و با انگیزه برای پیروزی هستم. من همه چیزهایی را که برای آماده شدن برای این مبارزه برنامه ریزی کرده بودم لغو کرده ام.”

تابارس که قهرمان بین‌المللی موی تای WBC بود، تاکنون در ONE با رقابت‌های نخبگان مبارزه کرده است و در برابر قهرمان طولانی‌مدت موی تای جهان در وزن مگس ONE شکست خورده است. رودتانگ جیتموانگنون و یک رقیب عنوان جهانی کیک بوکسینگ Flyweight الیاس محمودی.

علی‌رغم اجرای نمایش‌های شجاعانه‌ای که برای او احترام زیادی به همراه داشت، این جوان 29 ساله اعتراف می‌کند که در جستجوی اولین پیروزی تبلیغاتی خود فشار بیشتری را احساس می‌کند:

در تایلند، افراد زیادی به من مراجعه کردند و به من گفتند که باید احساس خوبی داشته باشم زیرا با وجود باخت، مبارزه خوبی انجام داده بودم. صرف نظر از آن، احساس می کنم پشتم به دیوار است.»

در واقع، تابارس می‌داند که سومین باخت متوالی می‌تواند پایان دوران او در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان باشد.

متواضع و صادق است، او از این واقعیت ابایی ندارد که این مهم ترین مبارزه زندگی حرفه ای او است – مبارزه ای که می تواند تصمیم بگیرد که آیا او بماند یا برود:

«احساس می‌کنم این فرصت من است تا نشان دهم که شایستگی حضور در ONE را دارم و اجازه نخواهم داد که این فرصت از دست برود. می دانم که این را قبل از مبارزات قبلی گفته ام، اما این بار ذهنیت دیگری دارم. حرفه من به این مبارزه وابسته است، به همین دلیل است که می خواهم نشان دهم که به ONE تعلق دارم.

من یوهان را دست کم نمی‌گیرم. او یک مبارز جوان و با تجربه است، اما من می خواهم از سن او علیه او استفاده کنم. این مبارزه تعیین می کند که آیا من در ONE بمانم یا اینکه باید خداحافظی کنم.”

“او فقط یک بچه است” – طبرس امیدوار است که تجربه به پیروزی بر غزالی منجر شود

ادگار تابارس برای ONE Fight Night 17 کار آسانی بر عهده نگرفته است.

دشمن او – نوجوان آمریکایی-مالزیایی یوهان غزالی – دارای یک رکورد بی نقص در چهار مبارزه در ONE است و به طور گسترده به عنوان یکی از آینده دارترین استعدادهای جوان در تمام موی تای در نظر گرفته می شود.

اما در حالی که جوانی و انرژی “جوجو” ممکن است از برخی جنبه ها به او کمک کند، تابارس می گوید که بلوغ و رشد بدنی او در 8 دسامبر یک مزیت خواهد بود:

من دوست ندارم بگویم که از حریفانم بهتر هستم. فکر می کنم یکی از نقاط قوت من بلوغ و تجربه من خواهد بود. من یک بزرگسال هستم و در اوج جسمی خود هستم. در حالی که یوهان قوی است، او هنوز یک بچه است.

این مرد مکزیکی قصد دارد از این بلوغ استفاده کند تا قطار هیپ غزالی را به شکل هایلایت از ریل خارج کند.

تابارس به جای یک ناک اوت سریع با یک مشت، پیروز شدن – با پاداش عملکرد 50000 دلاری اضافی در جیب خود – پس از یک جنگ همه جانبه که سبک مبارزه کشورش را به نمایش می‌گذارد را متصور است.

او اضافه کرد:

من نمی‌خواهم این مبارزه از راه دور پیش برود. من می خواهم مبارزه با توقف پایان یابد و من می خواهم یک جایزه کسب کنم. ما می‌خواهیم ببینیم که مبارزه با این استراتژی که می‌خواهیم در برابر یوهان استفاده کنیم چگونه پیش می‌رود و من تمام تلاشم را می‌کنم.

من دوست دارم کتک بخورم، خون آلود شوم، بریده شوم. من می خواهم سبک مبارزه مکزیکی را نشان دهم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا