تکواندو

 درخشش بانوان پومسه استان گلستان در آنتالیا


 درخشش بانوان پومسه استان گلستان در آنتالیا

 پرونده ۷ پومسه رو تیم منتخب بانوان تکواندو استان گلستان در یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی آزاد آنتالیا ترکیه با کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.

 به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان گلستان، رقابت های بین المللی آزاد پومسه بانوان پنجشنبه 19 بهمن ماه با حضور بیش از 200 پومسه رو به میزبانی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه در سه آیتم انفرادی، دو نفره و تیمی برگزار شد. 

 تیم منتخب بانوان استان گلستان با تایید فدراسیون تکواندو و مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان،  با مربیگری فاطمه حسام در این دوره از رقابت ها حضور یافت. این تیم با ۷ شرکت کننده در این دوره از رقابت ها موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز شد. 

در پومسه استاندارد انفرادی ۴۱ تا ۵۰ نرجس شریف و در پومسه انفرادی ابداعی بالای ۱۸ سال ارمینا فرخی موفق به کسب دو مدال طلا شدند. سیده مرجام رضایی در انفرادی 41 تا 50 سال و ابداعی زیر سال بشری ایزدی دو مدال مهیا وفائی نژاد هم تک مدال برنز تیم گلستان را به خود اختصاص داد. نمایندگان پومسه گلستان در پومسه استاندارد انفرادی ۱۸ تا ۳۰ سال عناوین پنجم و ششم را توسط فاعقه طاهری و مائده ناصری به دست آوردند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا