دسته بندی نشده

پیش‌بینی‌های جسورانه MMA 2024: آیا مک گرگور یا نگانو مبارزه خواهند کرد؟ از مبارزاتی که می‌خواهیم ببینیم تا قهرمانان آینده، در اینجا یک پیش‌بینی متهورانه در مورد آنچه در MMA خواهد آمد.11dESPNعکس توسط Cooper Neill/Getty Images

پیش بینی های جسورانه MMA 2024: آیا مک گرگور یا نگانو مبارزه خواهند کرد؟

امسال برای MMA خواهد بود. حتی با وجود تعداد محدودی رویداد از قبل رزرو شده در این ورزش، چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

UFC قرار است سیصدمین رویداد پرداخت به ازای هر نمایش خود را در ماه آوریل در لاس وگاس برگزار کند. PFL اعلام کرد که قصد دارد اولین رویداد کراس اوور خود را با Bellator MMA پس از کسب این تبلیغ در نوامبر گذشته برگزار کند. انتظار می رود در این رویداد قهرمانان PFL در مقابل قهرمانان Bellator حضور داشته باشند.

دسته بانتم وزن UFC اولین قهرمان خود را از آن زمان تاج گذاری خواهد کرد آماندا نونسبازنشستگی پس از UFC 289 در ژوئن گذشته. کانر مک گرگور اشاره کرده است که به دوری نزدیک به سه سال از هشت ضلعی پایان خواهد داد. قهرمان اسبق سنگین وزن UFC فرانسیس ناننو اولین بازی خود در PFL را به حالت تعلیق در می آورد تا با یک ستاره بوکس دیگر روبرو شود، آنتونی جاشوا، در 8 مارس. و این تنها تعدادی از لحظات بزرگی است که می توانیم منتظر آن باشیم.

برت اوکاموتو، کارلوس کنتراس لگاسپی، جف واگنهایم و مبارزان سابق UFC دانیل کورمیر و چیل سونن پیش بینی های جسورانه 2024 خود را ارائه دهند.

اوکاموتو: تلاش برای پیش بینی مبارزه سال در ژانویه مانند پرتاب کردن به تخته دارت است که از 1000 عدد تشکیل شده است. تقریباً هر مبارزه ای در هر شب می تواند به چیزی خاص در این ورزش تبدیل شود. اما ما قرار است جسور باشیم، درست است؟ بنابراین، تا پایان سال، ما عنوان قهرمان UFC 299 را بهترین مبارزه سال 2024 خواهیم کرد.

برای شروع، سر و صدای زیادی در این مبارزه وجود خواهد داشت. پیشینه اولین دیدار آنها در سال 2020 همراه با هر جنجالی که در هفته مبارزه انجام می شود، این مسابقه مجدد را به یکی از مورد انتظارترین مبارزات سال تبدیل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا