مسابقات one

ست منگ بو و آیاکا میورا برای درگیری MMA Key Strawweight در ONE Fight Night 16

ست منگ بو و آیاکا میورا برای درگیری MMA Key Strawweight در ONE Fight Night 16

منگ بو دایان کاردوسو ONE Fight Night 9 22

ست منگ بو و آیاکا میورا برای درگیری MMA Key Strawweight در ONE Fight Night 16

منگ بو دایان کاردوسو ONE Fight Night 9 22

دو تن از برترین ورزشکاران وزن کاه زنان در مسابقات قهرمانی ONE برای یک مسابقه مهم هنرهای رزمی مختلط در ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video.

روز جمعه، 3 نوامبر، در پرایم تایم ایالات متحده، هنرمند ناک اوت چینی منگ بو با متخصص ارائه ژاپنی روبرو خواهد شد آیاکا “زامبی” میورا در یک مسابقه با پیامدهای جدی برای تصویر عنوان جهانی این بخش.

هر دو ورزشکار به دنبال ملکه سلطنتی هستند “پاندا” شیونگ جینگ نانو برنده دیدار آنها در ورزشگاه بوکس لومپین در بانکوک، تایلند، خود را نزدیک خط مقدم خواهد کرد.

منگ اخیراً زمانی که برای اولین بار در سال 2019 به صحنه جهانی منفجر شد، فرمی را که از خود به نمایش گذاشته بود، به دست آورد. او در ابتدا به سه پیروزی در ONE، از جمله دو ناک اوت، قبل از زدن یک اسکید دو مبارزه، دوید.

اما از آخرین شکست او به تیفانی تئو در ژانویه 2022، این بازیکن 27 ساله با یک توقف سریع دوباره به زمین برگشت جنلین اولسیم و یک تصمیم متفق القول پیروز می شود دایان کاردوسو.

اکنون که بار دیگر پر از اعتماد به نفس است، نماینده باشگاه مبارزه بین المللی سانکین می خواهد کار خود را به سمت عنوان مدعی برتر ادامه دهد.

در همین حال، میورا، هنرپیشه ژاپنی، مشتاق بازگشت به مسیر پس از رکود پس از چالش ناموفقش برای عنوان قهرمانی جهانی MMA زنان در اوایل سال گذشته است.

“زامبی” در پنج بازی اول خود در ONE با نتیجه 4-1 پیش رفت و همه حریفان خود را با روسری ثبت شده خود “امریکانا” به نام “قفل آیاکا” تحویل داد. با این حال، باخت یک طرفه به شیونگ و شکست بعدی از کاردوسو، او را به عقب انداخت.

کمربند سیاه جودو همچنین در یک درگیری رقابتی با قهرمان جهانی دسته بندی وزن اتمی زنان در حال حاضر یک حمله کوتاه به مبارزه با سابمیشن داشت. دنیل کلی، اما تمرکز او بر روی MMA و صعود از طریق رتبه ها است.

یک پیروزی قاطع برای هر یک از ورزشکاران بیانیه بزرگی از قصد است زیرا شیونگ در انتظار رقیب بعدی برای بند خود است.

این نبرد مهیج مهاجم در برابر گراپلر به یک کارت قوی اضافه می‌کند که در مسابقه قهرمانی جهانی کیک بوکسینگ ONE Bantamweight بین پادشاه موی تای در وزن بانتام تیتر شده است. جاناتان هاگرتی و دارنده عنوان MMA وزن بانمک فابریسیو آندراده.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا