کاراته

دو طلا و سه برنز حاصل تلاش کاراته ایران در روز نخست

اولين روز از نوزدهمين دوره رقابت هاي كاراته قهرماني آسيا كاراته در رده سني بزرگسالان با دو طلا و سه برنز كاراته ايران همراه بود

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین روز از نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا آتوسا گلشاد نژاد و بهنام دهقان زاده و سه برنز فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی و امیر مهدی زاده برای کاراته ایران به پایان رسید.

آتوسا گلشاد نژاد کاراته کا شایسته کشورمان در وزن ۶۱- بانوان با چهار پیروزی پیاپی مقابل حریف هایی از کشور های اردن، قزاقستان، چین و امارات صاحب مدال طلا این مسابقات شد و قهرمان آسیا شد.

بهنام دهقان زاده دیگر طلایی کاراته ایران در وزن ۵۵- آقایان با چهار پیروزی مقابل نمایندگان کشور های ترکمنستان، سریلانکا، مالزی و اردن قهرمان کاراته آسیا شد.

فاطمه صادقی نماینده کاتا انفرادی بانوان در سه دور اجرای کاتا خود موفق شد مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد.

ابوالفضل شهرجردی دیگر کاتارو کشورمان نزز با سه دور اجرای کاتا در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز این‌مسابقات را بدست آورد.

امیر مهدی زاده نماینده وزن ‌۶۷- آقایان‌ کشورمان با سه پیروزی مقابل نمایندگان کشور های قرقیرستان، فلسطین و کویت و یک شکست مقابل نماینده کشور قزاقستان صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.

لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ دختران دیگر نماینده کاراته ایران در روز نخست بود که با یک‌ پیروزی و یک‌ شکست از دور رقابت ها کنار رفت.

فردا شنبه ۳۱ تیر ماه و در دومین روز از مسابقات، سارا بهمنیار در وزن‌۵۰- ، بهمن عسگری در وزن ۷۵- ، ذبیح اله پورشیب در وزن ۸۴- از ساعت ۴ صبح به وقت ایران‌ مسابقات خود را آغاز خواهند کرد، مبینا حیدری در وزن ۶۸- از ساعت ۶ صبح، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- از ساعت ۶:۲۰، پوریا اقدسی در وزن ۶۰- آقایان از ساعت ۷:۴۰ و سجاد گنج زاده نیز از ساعت ۸ صبح مسابقات خود را پیگیری میکنند.

از ساعت ۱۰:۲۰ نیز رقابت های پاراکاراته پیگیری می شود که معصومه ایجی، رحیم گل محمدی، ابوالفضل چهرقانی، حافظ حافظی کیا، محمدرضا بقائی، فرزاد صفوی، نمایندگان پاراکاراته کشورمان هستند که به روی تاتامی‌ خواهند رفت.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از امروز (جمعه ۳۰ تیر) در ملاکا مالزی آغاز و تا روز یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا