مسابقات one

دمتریوس جانسون در مسابقات IBJJF Masters Worlds طلا را تصاحب کرد

دمتریوس جانسون در مسابقات IBJJF Masters Worlds طلا را تصاحب کرد

دمتریوس جانسون در مسابقات قهرمانی جیو جیتسو استاد جهانی IBJJF 2023

دمتریوس جانسون در مسابقات IBJJF Masters Worlds طلا را تصاحب کرد

دمتریوس جانسون در مسابقات قهرمانی جیو جیتسو استاد جهانی IBJJF 2023

قهرمان جهانی ONE Flyweight MMA دمتریوس “موش توانا” جانسون یک قطعه سخت‌افزار دیگر را به جعبه جام‌های مملو از خود اضافه کرد – این بار در جیو جیتسو برزیل.

در روز پنجشنبه، 31 آگوست، MMA GOAT در بخش کمربند قهوه ای پر وزن Master 2 در مسابقات IBJJF Masters Worlds طلا را به خانه برد و در هر شش مسابقه – از جمله یکی با ارسال بازو – برای فتح براکت نزدیک به 40 نفر در لاس وگاس، پیروز شد. نوادا.

جانسون که به‌خاطر حذف‌های انفجاری، بازی کلینچ غالب و فشار بالای خفه‌کننده‌اش در قلمرو MMA شناخته می‌شود، جی را برای نمایش تمام وسعت تکنیک BJJ خود در راه رسیدن به بالای سکو به نمایش گذاشت.

و هنگامی که او آنجا بود، “میتی ماوس” خوشحال شد که سطح خود را بالا برد، زیرا نواری برای تبدیل شدن به یک کمربند قهوه ای درجه دو دریافت کرد و او را یک قدم به کمربند مشکی BJJ نزدیکتر کرد.

جانسون که به‌طور گسترده‌ترین هنرمند رزمی ترکیبی تاریخ به حساب می‌آید، تنها چند ماه از پیروزی حماسی سه‌گانه عنوان جهانی خود بر رقیب فاصله دارد. آدریانو مورائس در رویداد اصلی اولین حضور تاریخی ONE در خاک ایالات متحده.

اکنون با اضافه شدن تجربه BJJ، این بازیکن 37 ساله همچنان در حال بهبود است – یک فکر ترسناک برای هر یک از حریفان آینده او.

آیا جانسون می‌تواند The Submission Grappling Waters را در یک آزمایش کند؟

عملکرد غالب دمتریوس جانسون در مسابقات جهانی IBJJF Masters می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او آماده است تا انگشتان پای خود را در رقابت‌های تسلیم در ONE Championship غوطه‌ور کند.

اگر این اتفاق بیفتد، او بدون شک حریفان بالقوه زیادی خواهد داشت که مشتاق آزمایش بازی زمینی او هستند.

مهم‌تر از همه، قهرمان جهانی ONE Flyweight Submission Grappling مایکی “دارث ریگاتونی” موسومچی – شاید بهترین رقیب پوند به پوند این ورزش – بوده است ماهیگیری برای یک مسابقه گراپلینگ مقابل جانسون از سال قبل.

و با توجه به اینکه Musumeci تازه از یک پیروزی سابمیشن در برابر kingpin MMA در وزن نی است جرد «خدای میمون» بروکس در اوایل این ماه، یک مسابقه تقابل با “موش توانا” بسیار منطقی خواهد بود – و مطمئناً طرفداران را در سراسر جهان مجذوب خود خواهد کرد.

دمتریوس جانسون به همراه خانواده اش روی سکو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا