دسته بندی نشده

تیم تزیو به پیروزی یک طرفه بر برایان مندوزا می رسد

تیم تزیو به پیروزی یک طرفه بر برایان مندوزا می رسد

تیم تزیو اکنون احساس می کند که یک قهرمان واقعی است. و چیزهای بزرگتری در راه است.

ستاره استرالیایی که اخیراً به عنوان قهرمانی 154 پوندی WBO ارتقا یافته است، در اولین دفاع خود یکشنبه در برودبیچ استرالیا، رقیب برایان مندوزا را با یک تصمیم متفق القول شکست داد.

امتیازات 117-111 (نه راند بر سه)، 116-111 و 116-112 بود.

Tszyu (24-0، 17 KO) پیش از این گفته بود که او به مبارزه نزدیک می شود که گویی برای عنوان خالی است زیرا آن را در رینگ به دست نیاورده است.

و او با شور و شوق مردی که به دنبال اولین کمربند اصلی خود بود جنگید.

مندوزا (22-3، 16 KO) در نیمه اول مبارزه با مشکل مواجه شد، که در طی آن، آمریکایی مشت محکمی – که با ناک اوت جیسون روزاریو و سباستین فاندورا از زمین خارج شد – مسلماً قهرمان را شکست داد.

با این حال، تزیو، کنترل مبارزه را از دور هفتم به بعد به دست گرفت. او نقش پانچر قدرتی را ایفا کرد و ضربات سنگین پس از ضربه سنگین – از جمله تعدادی آپرکات تنبیهی – را وارد کرد تا از مندوزا روی کارت امتیازی جدا شود.

مندوزا انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داد – یک حریف کوچکتر نمی توانست زنده بماند – اما او نه مهارت و نه قدرت شلیک لازم برای مقاومت در برابر حمله Tszyu را داشت.

با توجه به CompuBox، Tszyu از Mendoza 120 (از 406) به 93 (از 433) در مجموع و 98 (از 258) به 71 (از 225) در پانچ های قدرتی پیشی گرفت.

تزیو اکنون پیاپی ترل گاوشا، تونی هریسون، کارلوس اوکامپو و برایان مندوزا را شکست داده است، روندی که او را به صدر جدول دسته متوسط ​​وزن رسانده است.

با این حال، او قبل از مبارزه مندوزا به بسیاری از رسانه ها گفت که تا زمانی که پادشاه قدیمی 154 پوندی را شکست ندهد، راضی نخواهد شد: جرمل چارلو، که تصمیم گرفت به جای تزیو با کانلو آلوارز مبارزه کند و تصمیم یک طرفه را در 30 سپتامبر از دست داد. .

چارلو پس از شکست خود گفت که قصد دارد تا 154 عقب نشینی کند، که می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات را در این ورزش رقم بزند.

“چارلو، کجایی؟” Tszyu پس از پیروزی خود گفت. کجایی رفیق؟ در کله هذیانی خود احتمالاً فکر می کند که می خواهد مرا شکست دهد. بیا و بگیرش.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا