تکواندو

لیگ برتر تکواندو- جام خلیج فارس؛ شهرداری ورامین، زاگرس جنوبی و پالایش نفت در کورس قهرمانی

لیگ برتر تکواندو- جام خلیج فارس؛
                                                    شهرداری ورامین، زاگرس جنوبی و پالایش نفت در کورس قهرمانی


شهرداری ورامین، زاگرس جنوبی و پالایش نفت در کورس قهرمانی

روز نخست از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با قهرمانی تکواندوکاران بارمان توسن، زاگرس جنوبی و پالایش نفت آبادان به پایان رسید تا تکلیف تیم قهرمان به روز آخر کشیده شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته چهارم از بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه با برگزاری مسابقات اوزان فرد آغاز شد که در نهایت یاسین ولی زاده از بارمان توسن، متین رضایی از زاگرس جنوبی، سروش احمدی و مهدی جلالی از پالایش نفت موفق به کسب مدال طلا شدند.

علاقمندان به تکواندو حاضر در سالن خانه تکواندو مسابقات جذاب و دیدنی در روز نخست از هفته پایانی که تکلیف تیم‌های اول تا سوم را تا حدود زیادی مشخص می‌کرد را به تماشا نشستند که در نهایت با نتایجی که رقم خورد تکلیف معرفی تیم قهرمان به روز پایانی کشیده شد. هم اکنون در جدول رده بندی شهرداری ورامین، زاگرس جنوبی و پالایش نفت آبادان با ایستادن در رتبه‌های اول تا سوم، سه مدعی اصلی کسب عناوین اول تا سوم هستند و امکان اینکه جای هر کدام از این تیم‌ها تغییر کند، وجود دارد.

اما در مسابقات امروز و در وزن ۵۴- کیلوگرم یاسین ولی زاده از تیم بارمان توسن، همه معادلات را برهم زد و در دیدار نهایی و در یک مبارزه نزدیک و تماشایی برابر «دانیال تاجرزاده» از زاگرس جنوبی پیروز و صاحب مدال طلا شد. در این وزن امیررضا مددی که در سه هفته قبل به نشان طلا دست پیدا کرده بود، دور سوم به ولی زاده باخت و حذف شد. آرین آرش، هم که یک پای فینال چند هفته اخیر در این وزن بود، به تاجرزاده باخت و راهی به سکو پیدا نکرد.

متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم تنها طلای تیم زاگرس را به خود اختصاص داد. وی که در نیمه نهایی همانند هفته قبل، امیرعباس رهنما را از پیش رو برداشته بود، در مبارزه پایانی امیرمحمد مبارکی از میکس پلاس را در دو راند شکست داد و دومین طلای متوالی خود را کسب کرد.

در وزن ۷۴- کیلوگرم همانند هفته‌های گذشته سروش احمدی از پالایش نفت و امیرسینا بختیاری از شهرداری ورامین به دیدار نهایی راه پیدا کردند که در نهایت سروش احمدی برنده دیدار معرفی شد. در وزن ۸۷- کیلوگرم مهدی جلالی و سالار رحمتی مقام هر دو از پالایش نفت به دیدار نهایی رسیدند که با صلاحدید کادر فنی این تیم، جلالی به نشان طلا دست یافت.

از سوی کومیته برگزاری ایمان اکبرزاده به عنوان بهترین داور و متین رضایی از زاگرس جنوبی به عنوان بهترین تکواندوکار روز نخست از هفته چهارم انتخاب شدند.

لیگ برتر تکواندو فردا جمعه ۱۸ اسفندماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم از هفته چهارم به پایان خواهد رسید.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا