جودو

میراسماعیلی از پایان تعلیق جودو ایران خبر داد

میراسماعیلی از پایان تعلیق جودو ایران خبر داد

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو، پایان تعلیق چهار ساله جودو ایران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو، امروز‌ دوشنبه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست “مریم کاظمی‌پور” معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، سایر مسئولان فدراسیون، آرش فرهادیان‌ مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها و‌ اعضای مجمع برگزار شد.

میراسماعیلی در ابتدای مجمع، انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش‌ و جوانان را تبریک گفت و سپس خبر رسمی پایان تعلیق جودوی ایران را اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: چهار سال بسیار سخت و زجرآور داشتیم‌ و اکنون سرمان را بالا می‌گیریم که پای اعتقاد و ارزش‌هایمان‌ ماندیم‌ و سعی کردیم‌ جودو ایران را زنده نگه داریم. وقتی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود از فدراسیون و بچه های جودو یاد کرد، خستگی ما از بین رفت.

میراسماعیلی بیان کرد: امروز‌ سه جودوکار مرد و مریم بربط در بانوان راهی هانگژو می‌شوند که نشان از تلاش‌های ما در چهار سال تعلیق دارد. تمامی افرادی که من را در‌ این چهار سال اذیت کرده و با آبرویم‌ بازی کردند را می‌بخشم، چراکه از امروز تعلیق تمام شده و‌ برنامه‌ها‌ را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم. امروز جودوی جهان به جودوی ایران سلام کرد و با افتخار می‌گویم‌ برای ایران عزیز ایثار کردیم.

وی گفت: به جودوکاران اعزامی به هانگژو می‌گویم‌ جدا از هر نتیجه‌ایی‌ شما برای ما عزیز هستید و می‌دانم‌ با تمام قدرت به میدان می‌روید.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا