بوکس حرفه ای

نائویا اینو بهترین مبارز جهان است — و نائویا اینوئه بزرگ تمام دوران در وزن بالا رفت و استفن فولتون را در هشت راند شکست داد و دو عنوان قهرمانی وزن پر وزن را به دست آورد و نشان داد که او در صدر این ورزش است.37 میلی متر مایک کاپینگر نائوکی فوکودا

نائویا اینو بهترین مبارز جهان است — و یک بزرگ تمام دوران

نائویا اینو به سادگی بهترین بوکسور جهان نیست – او یک بازیکن بزرگ تمام دوران است که هنوز فصل هایی را به حرفه افسانه ای خود اضافه می کند.

«هیولا» با اجرای دیگری که باورش کنید، به صعودش به فهرست اسطوره‌ای تاریخ ادامه داد. دور هشتم TKO استفان فولتون روز سه شنبه در توکیو برای تصاحب عناوین WBC و WBO در وزن پر نوجوانان.

ستاره ژاپنی تنها با سرعت و قدرت اخروی خود شکستی را ارائه نکرد. او همچنین با پیروزی آشکار در هر دور تا زمان توقف، فولتون را به شکلی غالب برنده شد.

در راند هشتم، فولتون خونین بود و در حال تخریب یک طرفه بود که اینو یک دست راست وحشیانه را آزاد کرد که فولتون را متحیر کرد. به نظر می رسید که او در حال پایین آمدن بود که اینو یک قلاب چپ را به صورتش کوبید که باعث شد بدن فولتون به بوم برخورد کند.

فولتون به نحوی از جایش بلند شد اما در حالتی نبود که ادامه دهد که اینو (25-0، 22 KO) ناگهان در صورتش قرار گرفت و یک تند تند و تیز او را در یک پشته جمع کرد زیرا داور او را از مجازات بیشتر نجات داد.

شکی نیست که اینو پادشاه پوند به پوند است و با این عملکرد درخشان، ارول اسپنس جونیور و ترنس کرافورد را مورد توجه قرار داد. آنها روز شنبه در لاس وگاس برای قهرمانی بی چون و چرای وزن سبک وزن ملاقات می کنند و این ترفیع به عنوان نبردی برای برتری پوند در ازای پوند اعلام شده است.

اما اگر هر یک از مبارزان واقعاً امیدوار است که اینوئه را از بین ببرد، باید روز شنبه با چیزی خارق‌العاده روبرو شود. به احتمال زیاد، آنها برای رتبه 2 پس از Inoue رقابت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا