جودو

اسبقیان: جودو با میراسماعیلی در حال پوست اندازی است/ جودو با این جوانان مسیر صعود را میرود

اسبقیان: جودو با میراسماعیلی در حال پوست اندازی است/ جودو با این جوانان مسیر صعود را میرود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی جودو گفت: فدراسیون جودو در حال پوست اندازی است، یک‌دوره ای را طی کرده و مطمن هستم با این جوانانی که در واقع تازه وارد عرصه های ملی شده اند و برای مبارزات ملی و مسابقات برون انشالله میروند، قطعا این یک مسیر صعودی را طی میکند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم ملی جودو مردان اعزامی به مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور در حالی در سالن آکادمی جودو شهید کبگانیان در حال پیگیری است که سید شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با حضور در اردوی تیم ملی جودو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خیلی خوشحالم این توفیق را داشتم که در خدمت قهرمانان ارزشمند تیم ملی جودو باشم. از رییس پرافتخار فدراسیون جودو بابت زحماتش تشکر میکنم که باعث افتخار ورزش ایران بوده و الان هم در قامت رییس فدراسیون موفق عمل کرده است.شرایط، شرایط خوبی بود که رئیس فدراسیون جودو برای تیم ملی فراهم آورده است، بچه ها با نشاط هستند، فدراسیون جودو در حال پوست اندازی است، یک‌دوره ای را طی کرده و مطمن هستم با این جوانانی که در واقع تازه وارد عرصه های ملی شده اند و برای مبارزات ملی و مسابقات برون انشالله میروند، قطعا این یک مسیر صعودی را طی میکند. 

وی افزود:ما هم به عنوان مسولان وزارت ورزش و جوانان وظیفه داریم که از همه فدراسیون ها حمایت کنیم. دیدگاه شخص وزیر ورزش، دکتر هاشمی این است که در خدمت ورزشکاران عزیز که افتخار آفرینان ایران عزیز  اسلامی هستند باشیم.

اسبقیان در ادامه افزود: مسائل قهرمانی و فرهنگی دو بال پرواز در ورزش هستند که میراسماعیلی این موضوع را بنیانگذاری کرد و همه به او افتخار می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی گفت: جودو ۴ سال تعلیق بود اما این رشته در حال پوست اندازی است و این انسجام که امروز میبینیم ، ستودنی است. اینکه قهرمان بزرگ جهان در راس فدراسیون است یک فرصت بزرگ است که شما ملی‌پوشان باید از آن استفاده کنید.

وی ادامه داد: آرزوی موفقیت برای شما عزیزان دارم. شما سربازان عرصه فرهنگی و جنگ نرم هستید و انشاالله با این دیدگاه به مبارزه با رقیبان بپردازید و با توسل به خانم حضرت فاطمه زهرا (س) موفق شوید و دل مردم را شاد کنید.

اسبقیان تصریح کرد: توسل کردن، اعتماد به نفس شما را بالا میبرد و ما چشم به راه مبارزات خوب شما هستیم و مسیر جودو صعودی است که انشالله با سرعت این مسیر طی می‌شود و جودوی ایران روز به روز موفق‌تر از قبل باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیچگاه اساتید خود را فراموش نکنید چون احترام به بزرگترها و اساتید برای شما برکت می‌آورد و زیبایی ورزش در این است که به بزرگتر از خود احترام بگذارید.

معاون ورزش توسعه ورزش قهرمانی  و حرفه ای در ادامه افزود: روی همه رفته وضعیت آرامی را داشتند و بچه ها در  آرامش به سر میبرند و‌امیدواریم که به لطف خدا و‌ تلاش مستمر بچه ها و تلاش ها و پیگیری های مستمر آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو  و کادرفنی نتایج بهتری را در این مسابقات کسب کنند. امیدواریم که جودوکاران در قهرمانی آسیا کسب سهمیه هم داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که برای گرفتن  سهمیه وایلد کارت از سوی فدراسیون جهانی نیاز به یک سری رایزنی ها  و مکاتبات دارد آیا وزارت ورزش  در این مسیر به فدراسیون جودو کمک خواهد کرد یا خیر گفت: قطعا وزارت ورزش و جوانان بر اساس درخواست رییس فدراسیون جودو هرکاری که از دست ما بربیایید برای حضور قهرمانان  کشورمان در مسابقات المپیک انجام خواهیم داد.

تیم ملی جودو برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ با مشکل دریافت صدور ویزا روبرو شده است، آیا شما برای حل این مشکل رایزنی هایی کرده اید یا خیر، گفت: میراسماعیلی  رئیس فدراسیون جودو  در این موضوعات بسیار فعال هستند و اگر  مواردی باشد که نیاز. به ورثد وزارت ورزش و جوانان باشد، قطعا دفتر اموز مشترک  فدراسیون ها و حوزه معاونت قهرمانی ورود میکند و مشکل را حل میکند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا