جودو

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز در خواهیم آورد

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز در خواهیم آورد

جودوکار وزن ۹۰-کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: جودوکاران ایرانی چیزی کمتر از قهرمانان جهان ندارند و پس از رفع تعلیق با تلاش و کوشش بیشتر خواهیم توانست در رقابت های مهم بین المللی جودو، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، قاسم باغچقی پس از یک رویارویی هوشمندانه و نفس گیر برابر حریف قزاقستانی گفت: جودو‌کاری که امروز با آن مبارزه کردم قهرمان دوره قبل بازی‌های آسیایی بود و شاید اگر با حریف دیگری روبرو‌ می‌شدم راحت‌تر می‌توانستم به مرحله بعدی صعود کرده و حتی مدال کسب کنم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه با وجود اینکه تمام تلاش خود را کردم که بعد چهار سال دوری از مسابقات، بتوانیم دل جامعه جودو و مردم را شاد کنیم اما نشد.

عضو تیم ملی جودو کشورمان دلیل باخت خود برابر حریف قزاق را چهار سال دوری از میادین بین‌المللی دانست و گفت: انشالله با توجه به اتمام دوران محرومیت از این پس تلاش بیشتری برای کسب موفقیت‌های  خواهیم کرد تا انگیزه بین نوجوانان و جوانان جودو کار کشورمان نیز بیشتر شود.

وی در پایان خاطر نشان: جودوکاران ایرانی چیزی کمتر از قهرمانان جهان ندارند و پس از رفع تعلیق  با تلاش و کوشش بیشتر خواهیم توانست در رقابت‌های مهم بین‌المللی جودو، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا