جودو

قرعه کشی مسابقات نوجوانان دختران و پسران جودو انجام شد

قرعه کشی مسابقات نوجوانان دختران و پسران جودو انجام شد

رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا پنجشنبه به میزبانی ازبکستان و با حضور تیم‌هایی از ۱۵ کشور آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در این دوره از مسابقات ۱۸۵ جودوکار از ۱۵ کشور به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت. 

۱۰۴ جودوکار در بخش پسران و ۸۱ جودوکار در گروه دختران به رقابت می‌پردازند.

مراسم قرعه کشی این مسابقات امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

طبق برنامه، فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ماه در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان ۴۰-، ۴۴-، ۴۸- و ۵۲- کیلوگرم در گروه دختران، ۵۰-، ۵۵-، ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم در گروه پسران به مصاف حریفان خود می‌روند.

آنیدا فلاح در وزن ۴۰- کیلوگرم که ۸ جودوکار حضور دارند، دور نخست به دیدار «اوتیپکالی» از قزاقستان خواهد رفت و در صورت برتری به دیدار یکی از جودوکاران ترکمنستان یا هند خواهد رفت. 

آناهیتا موسوی هم در وزن ۴۴- کیلوگرم در میان ۱۱ جودوکار ابتدا «هونگ ون» از چین تایپه را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «هویدرام» از هند خواهد رفت.

در بخش پسران نیز امیرمحمد حسن زاده در وزن ۵۰- کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به دیدار «شاوکاتوف» از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۹ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم ۱۵ جودوکار حضور دارند که رضا چهارمحالی در اولین مبارزه به مصاف «کودبوندیف» از تاجیکستان می‌رود و در ادامه باید با برنده ازبکستان و یمن پیکار کند.

متین عابدی در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۱۲ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت ابتدا «یوسف البرک» از کویت را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف «عیساکوف» از قزاقستان می‌رود.

امید پیوندی هم در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «روسلان کازنیسف» از ترکمنستان خواهد رفت و در صورت برتری برنده مبارزه تاجیکستان و ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۱۴ جودوکار حضور دارند.

جمعه ۲۶ آبان ماه و در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، حامد نور محمدی در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست «کیم یونگ مین» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده مبارزه قراقیزستان و تاجیکستان مبارزه کند. در این وزن ۱۴ جودوکار پیکار می‌کنند.

در وزن ۸۱- کیلوگرم، پویا علیجانی در میان ۱۴ جودوکار ابتدا باید با «نورف» از تاجیکستان مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار «رستم بایف» از ازبکستان برود. حافظ ایزانلو در وزن ۹۰- کیلوگرم ابتدا «علیف» از تاجیکستان را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه هند و قرقیزستان خواهد رفت. 

ابوالفضل محبی دیگر نماینده ایران در این وزن در قسمت پایین جدول ابتدا به مصاف «آناند» از مغولستان می‌رود و در صورت برتری با «محمد المالکی» از عربستان پیکار می‌کند. در این وزن ۱۳ جودوکار مبارزه می‌کنند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز ۱۳ جودوکار مبارزه خواهند کرد که محمد مهدی مظلوم در مبارزه نخست باید با «یونگ وو» از کره جنوبی مبارزه کند و در ادامه به دیدار «ژانگ» از چین تایپه برود. علیرضا نیک سرشت دیگر جودوکار ایرانی این وزن ابتدا به مصاف «تاباروف» از تاجیکستان می‌رود و در صورت کسب پیروزی، «یرژانولیف» از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

در گروه دختران و در وزن ۵۷- کیلوگرم سمیرا خاکش در مبارزه نخست خود باید با «عبدیسالووا» از ترکمنستان مبارزه کند و در ادامه به دیدار «ژالدوشووا» از قرقیزستان برود.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا