تکواندو

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی پاراتکواندو؛ کاظمی پور: تکواندو جزو بهترین فدراسیون های ورزش کشور است


کاظمی پور: تکواندو جزو بهترین فدراسیون های ورزش کشور است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه ابتدا به همراه لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان با هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در فدراسیون تکواندو دیدار و گفت و گو کرد.

سپس کاظمی پور به همراه سلیمی از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان که هفته آینده عازم بازی های پاراآسیایی هانگژو هستند، در مرکز جهانی تکواندو بازدید بعمل آورد.

کاظمی پور: تکواندو جزو بهترین ها بشمار می رود

مریم کاظمی پور ابتدا در این دیدار صمیمانه عنوان کرد: ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای همه ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو باید این نکته را بگویم  رشته ورزشی تکواندو همیشه برنامه مدون و خاص خود را دارد و جزو بهترین فدراسیون های ورزش کشور است. خدا را شکر هر چه به بازی های پاراآسیایی هانگژو نزدیک می شویم؛ میزان آمادگی ملی پوشان بالاتر می رود که جای خرسندی دارد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک  ادامه داد: در بازی های آسیایی هانگژو بانوان درخشیدند و ۱۸ مدال توسط ایشان کسب شد و بانوان توانستند آخرین مدال را هم امروز توسط سارا بهمنیار در کاراته به دست بیاورند.  مطمئنا درخشش بانوان این بار در بازی های پاراآسیایی ادامه دارد و باید بدانید حضور پاراتکواندوکاران از کسب مدال برایمان مهم تر است. حضور با اصالت و نجابت دختر ایرانی در این رویداد ارزشمند است و ما بابت شرکتتان در این مسابقات خوشحالیم. باعث افتخار است  خودم هم در این بازی ها در کنار شما هستم و با تمام میل و رغبت در  خدمتگزارتان خواهم بود.

کشاورز: باید تلاش کنیم در هانگژو موفق ظاهر شویم

در ادامه عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان با اعلام شرایط  مطلوب اردو پیش از اعزام به بازی های پاراآسیایی هانگژو، بیان کرد: بابت حضور دکتر کاظمی پور در اردو خوشحالم و مطمئنا این اتفاق انگیزه ای برای بازیکنان خواهد شد. خوشبختانه بازیکنان در قهرمانی آسیای لبنان 2023 درخشیدند و حالا در هانگژو باید تلاش کنیم  موفق ظاهر شویم. همه پاراتکواندوکاران نمایندگان ارزشمندی هستند و می توانند مدال کسب کنند . رویدادهای مهم و سرنوشت سازی پیش از پارالمپیک 2024 را در پیش داریم و مهم این است در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، مدال بگیریم.

همچنین ملی پوشان با درخواست معاون وزارت ورزش و جوانان دغدغه ها و مسائل خود را مطرح کردند که با قول مساعد ایشان مواجه شد.

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا