ووشو

حکم امیر صدیقی در همایش بین‌المللی علوم ورزشی

حکم امیر صدیقی در همایش بین‌المللی علوم ورزشی

حکم امیر صدیقی در همایش بین‌المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون با حکم حسین زارعیان دبیرکل چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، به عنوان «قاضی موت کورت حقوق ورزش» در این همایش انتخاب شد.

“دادگاه تمرینی” در معنای اصطلاحی موت کورت نوعی فعالیت است که در آن دانشجوهای حقوق سعی می‌کنند با ایفاء نقش‌های حقوقی چون وکیل، دادستان، داور، قاضی، نماینده حقوقی و … در دو فاز کتبی و شفاهی با تیم‌های مقابل خود به رقابت بپردازند. مسابقات شبیه‌سازی دادگاه تنها تکیه بر شواهد و سخنانی دارد که پیش از مسابقه در قالب یک متن مشترک به تمامی تیم‌ها ارایه می‌شود که این متن به سناریو، حقایق پرونده یا پرونده فرضی معروف است.

در حکم صادر شده برای صدیقی آمده است:

«جناب آقای دکتر امیر صدیقی

رئیس محترم فدراسیون ووشو

با سلام و تحیات الهی؛

نظر به تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در چهاردهمین دوره همایش بین‌المللی علوم ورزشی که در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، به عنوان «قاضی موت کورت حقوق ورزش» انتخاب می‌شوید.

امید است با همکاری موثر در این بخش، گام موثری در برگزاری موفق چهاردهمین همایش بین‌المللی گام برداشته و در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی‌است چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در سالن دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا