تکواندو

ویسی: تلاش کادر فنی و بازیکنان باغیرت تیم دلیل قهرمانی مان بود


ویسی: تلاش کادر فنی و بازیکنان باغیرت تیم دلیل قهرمانی مان بود

بهترین مربی جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان گفت: تعدادی از ورزشکاران که در طول لیگ با هم بازی کرد بودند، در 3 رویداد برگزار شده باز هم مقابل همدیگر قرار گرفتند و نتایج متفاوتی را رقم زدند.

گیتا ویسی سرمربی تیم آکادمی ویسی در دوازدهمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در ارتباط با قهرمانی تیم خود در این رقابت ها اظهار کرد: خوشحالم که در رویداد هایی که در این 10 روز برگزار شد (جام فجر، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه های آسیا) توانستیم نتایج بسیار خوبی را بگیریم.

وی ادامه داد: خداراشکر می کنم که در جام باشگاه های آسیا به همراه تیم خودم توانستیم قهرمان این رقابت ها شویم و همچنین به عنوان بهترین مربی نیز انتخاب شوم.

ویسی افزود: از کادر فوق العاده خوبم و بازیکنان باغیرتم که بسیار عالی بودند، تشکر می کنم که توانستند نتیجه به این خوبی کسب کنیم.

سرمربی آکادمی ویسی درباره سطح برگزاری این مسابقات گفت: سطح مسابقات خوب بود، تعدادی از ورزشکاران که در طول لیگ با هم بازی کرده بودند در جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی باز هم مقابل همدیگر قرار گرفتند و نتایج متفاوتی رقم خورد. این موضوع خوبی بود و ورزشکاران در جام باشکاه های آسیا به سطح خوبی رسیده بودند و توانستند نتیجه ها را برگردانند .

ویسی درباره برگزاری 3 رویداد مهم  بین المللی توسط فدراسیون تکواندو در تهران گفت: برگزاری بسیار عالی بود ، خصوصا استفاده از داوران خارجی هم اتفاق مهمی بود و در کل همه چی در بالاترین سطح خود برگزار شد. از فدراسیون تکواندو نیز بابت این برگزاری تشکر می کنم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا