جودو

بیدل: محروم نبودیم بربط در هانگژو برای جودو مدال می‌گرفت

بیدل: محروم نبودیم بربط در هانگژو برای جودو مدال می‌گرفت

سرمربی تیم ملی جودو بانوان، گفت: نمی‌توان از رشته ای که چهار سال در میادین بین المللی حضور نداشت انتظار مدال داشت؛ اگر ما محروم نبودیم مریم بربط امروز حتما می توانست به مدال برسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، تکتم بیدل سرمربی تیم ملی جودو بانوان با ابراز رضایت از عملکرد مریم بربط، گفت: مریم بربط عملکرد خوبی داشت و تاکنون مدال های خوبی در سطح بین الملل به دست آورده است و اصلا در مبارزاتش کم نگذاشت و تمام تلاشش را کرد، اما بخت با او یار نبود.

وی در ادامه افزود: نمی توان از رشته ای که چهار سال در میادین بین المللی حضور نداشت انتظار مدال داشت، اما چیزی که برای ما ارزش دارد این بود که بچه ها خیلی با انگیزه در برابر حریفان ظاهر شدند و اگر ما محروم نبودیم  مریم امروز حتما می توانست به مدال برسد.

سرمربی جودو بانوان، خاطر نشان کرد: فدراسیون خیلی برای آماده سازی ملی پوشان زحمت کشید و دیدید که حریفان به سختی نماینده ما را شکست دادند به همین دلیل از عملکرد بربط راضی هستیم. با اینکه حریف آخرش قدر بود، اما با یک امتیاز وازاری از او پیش افتاد. در جودو هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد و شرایط تغییر کند. عملکرد مریم بربط استارت خوبی خواهد بود برای درخشش جودو بانوان.

بیدل در پایان گفت: همه حریفان چهار سال از ما جلو هستند و هر کدام از حریفان  را آنالیز می کردیم می دیدیم در ۴۰ تا ۶۰ مسابقه حضور داشته است. در چهار سال گذشته آخرین مسابقه مریم در رده جوانان بود، اما به رغم کمبود تجربه خیلی با انگیزه و جسورانه مبارزه کرد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا