تکواندو

تجلیل وزیر ورزش و جوانان از 4 تکواندوکار و مربی پرافتخار ایران


تجلیل وزیر ورزش و جوانان از 4 تکواندوکار و مربی پرافتخار ایران

وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از ۲ تکواندوکار و ۲ مربی تکواندوی ایران تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی ۲ ملی پوش تکواندوکار ایران و فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان دو مربی تکواندوی ایران به دلیل کسب عنوان برترین مربی جهان و آسیا به ترتیب در قهرمانی آسیای لبنان و قهرمانی جهان بوسنی و هرزگوین تجلیل کرد.

هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: این یک جلسه دوستانه است که خود آقای دکتر زحمت کشیدند و خواستند از نزدیک با تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ما باشند. جای تشکر دارد که وزیر محترم تا این حد ریزبین هستند و ما از او به دلیل اهمیت به وررشکاران و مربیانی که افتخارات بزرگی به دست آوردند، قدردانی می کنم.

او افزود: امیدوارم این جلسات بیشتر شود تا ورزشکاران و مربیان ما و خود ما انگیزه بیشتری برای تلاش داشته باشند.

اصغر رحیمی، دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی تکواندو نیز گفت: ۲ مربی ما در بخش بانوان بهترین مربی دنیا شدند.  فاطمه صفرپور که از مربیان زحمتکش ما هستند و نیلوفر صفریان نیز که از مربیان خیلی خوب ما هستند. همچنین خانم مبینا نعمت زاده اگر مشلات قرعه را در ۲ مرحله نداشت حتما سهمیه خود را از رطیق رنکینگ گرفته بود. او تلاشش را می کند تا در مسابقات قاره ای به سهمیه المپیک برسد. در بخش مردان نیز میرهاشم حسینی که در المپیک توکیو حضور داشت، فقط مدال المپیک را کم دارد. ایشان هم در او این بازی خود در رقابت‌های جهانی به قرعه ناجور برخورد کردند، در حالی که او شانس مدال ما بود.

او افزود: تیم ملی پسران ما از دیروز تمرینات خود را شروع کرده و بانوان ما نیز از روز شنبه اردوی خود را شروع می کند تا برای مسابقات کسب سهمیه آماده شوند.

 فاطمه صفرپور نیز در این مراسم گفت: برای اولین بار بود که ناهید کیانی از طریق رنکینگ با کسب سهمیه المپیک‌ رسید و امیدوارم نعمت زاده هم از طریق مسابقات قاره ای به سهمیه المپیک برسد.

نیلوفر صفریان نیز در صحبت های خود اظهار کرد: مسئولان فدراسیون هیچ چیزی برای ما کم نمی گذارند و بچه ها نیز همه تلاش خود را می‌کنند تا به بهترین نتایج برسند. من امسال با توکل به خدا و کمک همه دوستان در مسابقات جهانی بوسنی و هرزگوین توانستم به عنوان برترین مربی انتخاب شوم.

مبینا نعمت زاده نیز با قدردانی از وزیر ورزش و رییس فدراسیون تکواندو، گفت: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک راهی پاریس شوم و در المپیک نیز هدفم کسب مدال طلای المپیک خواهد بود.

میرهاشم حسینی نیز از حضور وزیر ورزش در این مراسم تقدیر کرد و گفت: امیدوارم حضور شما در کنار تکواندو تداوم داشته باشد. امیدوارم بتوانیم دومین سهمیه المپیک را کسب کنیم و ۲ مدال المپیک در بخش مردان کسب کنیم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا