جودو

کاظمی پور: رفع تعلیق جودو را تبریک میگویم/ برای ملی پوشان اعزامی آرزوی موفقیت دارم

کاظمی پور: رفع تعلیق جودو را تبریک میگویم/ برای ملی پوشان اعزامی آرزوی موفقیت دارم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رفع تعلیق را به جامعه جودو تبریک می‌گویم و امیدوارم جودوکاران اعزامی به بازیهای آسیایی بدرخشند و برای مریم بربط بانوی جودوکار کشورمان که با حجاب اسلامی در مسابقات حضور خواهد داشت آرزوی‌ موفقیت دارم.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، نیز در پایان مجمع گفت: رفع تعلیق را به جامعه جودو تبریک می‌گویم. در این دو سال که در وزارت ورزش هستم همواره از رئیس فدراسیون پیگیر این مساله بودم. امیدوارم جودوکاران ایران در بازیهای آسیایی و‌ مسابقات پیش رو بدرخشند و برای مریم بربط بانوی جودوکار کشورمان که با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی جودو شرکت می‌کند‌ آرزوی‌ موفقیت دارم.

وی در ادامه افزود: بحث منطقه‌ای‌ شدن، اندیشه خوبی است اما نباید تنها پنجره قهرمانی توسعه ورزش کشور همین مسابقات منطقه‌ای‌ باشد. یکی از نقاط قوت منطقه‌ای‌ شدن، بحث آموزش مربیان و داوران است.

معاون وزارت ورزش، عنوان کرد: فدراسیون جودو در بحث بانوان پیش‌رو‌ بوده‌ است و از رئیس فدراسیون می‌خواهم‌ در بحث آموزش مربیان و داوران بخش بانوان در دوره های داخلی و خارجی نیز برنامه‌های مدونی باشد. توقع دارم در بحث اعزام‌ها، نگاه عدالت‌ محورانه‌ بین آقایان و بانوان باشد چراکه بانوان این رشته توان خود را ثابت کرده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: هرچند این چهار سال در بعد قهرمانب سخت گذشت اما‌ در‌ بخش همگانی، فعالیت‌های‌ فدراسیون و مسوولان آن قابل تقدیر است.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا